Strona 1 z 1

wygłuszenie grodzi i gorąca turbina w mk3

: pn maja 27, 2013 15:04
autor: matisim
witam.
Po swapie silnika ARL do mojego mk3 zastanawiam sie nad tym jak blisko wygłuszenia jest turbina. Otórz mam ori wygłuszenie ale pod nim jeszcze dodatkowo matę o grubości 1,9cm. Zarówno dokładana mata jak i ta ori ma warstwę amelinium od strony silnika, ALE sama turbina jest jakiś 1cm od tych wygłuszeń a gruszka od turbiny dosłownie wbija sie w to wygłuszenie. Zagrożenie pożarem jest realne co nie? Nie mam pojęcia do jakich temperatur rozgrzewa sie turbo jak i ta gruszka w takim jakby cywilnym aucie, bo widziałem filmiki gdzie turbinka jest aż czerwona ale u mnie chyba tego nie będzie :kac: w końcu mam tylko 230km....

jak radzicie, odpuścić sobie to dodatkowe wygłuszenie chociażby w obrębie samej turbiny i zostawić tam trochę miejsca? Jak wiemy nasze "gaśnice" gaszą tylko zapałki a raczej nikt nie chce żeby mu sie coś zapaliło...

ta dodatkowa mata tak jest z tej aukcji:

http://allegro.pl/wyciszajaca-pianka-po ... 49033.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Dzięki za przeniesienie :)

wygłuszenie grodzi i gorąca turbina w mk3

: pn maja 27, 2013 15:46
autor: Michał_1977
Ja chcąc odsunąć suszarę od grodzi,podłożyłem po 2 tylne łapy dystanse,czyli tzw.podkładki M10 :grin: Takie szerokie na ok. 4cm.
matisim pisze:W TYM DZIALE JEST ODPOWIEDNIO?
Nie piszemy caps lockiem,a co do działu,to przesunę do innego,bo tutaj bardziej pytasz o grodź,niż o silnik :bajer:

wygłuszenie grodzi i gorąca turbina w mk3

: pn maja 27, 2013 17:11
autor: matisim
ja już mam silnik i tak podniesiony o 1cm na wszystkich łapach ale mimo to miska ryje przodem więc musiałbym jeszcze podnieść przód silnika. Ale przeszkadza mi w tym pompa abs bo haczy już o mocowanie linek no i ta turbina...