Strona 1 z 1

Cieknie podczas jazdy uszczelka szyby czołowej.

: sob maja 25, 2013 16:47
autor: Wilk2013
Witam
Tak jak napisałem cieknie mi przez uszczelkę szyby czołowej. A dokładnie to koło lusterka u góry. Na pewno ten rant co trzyma szybę jest trochę pordzewiały.Śrubokręt tam wkładałem no i trochę rdzy jest.
I moje pytanie jest wyjąć szybę i co z tym zrobić?? Mam spawarkę mig-mag no i spawać tez coś tam umiem. Myślałem żeby oczyścić to wszystko co ma rdze. Potem brunoxem zabezpieczyć. No i nie wiem rzeźbić chyba z blachy to czego się nie da uratować. Tylko jaka grubość blachy? Spawać punktowo?? I potem na to podkład antykorozyjny i szpachla?? I potem podkład no i lakier. I chyba mi sie wydaje że dobrze by było dostać nowa uszczelkę??

Tak jak napisałem będzie dobrze czy ktoś ma jakieś lepsze rozwiązanie na to??

Cieknie podczas jazdy uszczelka szyby czołowej.

: sob maja 25, 2013 19:32
autor: muszkatobiasz
wyjąć szybę i zobaczyć jak wygląda rant możliwe że rdza napuchła i od gięła uszczelkę możliwe że wystarczy oczyścić rant z rdzy nalotu dać podkład na rdze i jak uszczelka dobra to tą samą ale dobrze by było nową guma jest bardziej elastyczna i założyć z powrotem

Re: Cieknie podczas jazdy uszczelka szyby czołowej.

: ndz maja 26, 2013 11:00
autor: XV2
muszkatobiasz pisze:możliwe że wystarczy oczyścić rant z rdzy nalotu dać podkład na rdze i jak uszczelka dobra to tą samą ale dobrze by było nową guma jest bardziej elastyczna i założyć z powrotem
Takie porady to można do kosza dać normalnie :panna: .

Jak jest rdza tylko regeneracja uszkodzonego elementu pomoże czyli spawanie. Miałem tak w MK2 lalo się na deskę wstawiłem kawałek zdrowej blaszki i problem znikł.(OFC szlifowanie/szpachla podkład itd )

Cieknie podczas jazdy uszczelka szyby czołowej.

: ndz wrz 08, 2013 07:17
autor: Wilk2013
Zrobiłem. Oczyściłem rant tam gdzie rdza była pomalowałem najpierw Brunocem,potem reaktywnym podkład i na to podkład akrylowy,lakier i bezbarwny. Nie spawałem nic bo rant był tylko w kilku miejscach był tak jakby trochę "wyszczerbiony". Udało mi sie kupić nową uszczelkę i wydaje mi się że to jest główna przyczyna że się leje. Stara a nowa jest różnica od razu w docisku do nadwozia. Także mi się wydaje że główny problem to uszczelka .