Strona 1 z 1

Demontaż wlewu paliwa

: pt sty 04, 2013 20:54
autor: scaner21
Witam,

Tak jak w temacie. Jak zdemontować wlew paliwa w mk II? Chodzi konkretnie o to co widzimy po otwarciu klapki. Chciałbym to zdemontować gdyż niestety zaczyna mi w tym miejscu korodować i chciałbym to jakoś zabezpieczyć.

Nie wiem czy był już taki temat ale szukałem na forum i jakoś nic nie znalazłem

Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam

Demontaż wlewu paliwa

: sob sty 05, 2013 01:07
autor: Haki
Od strony bagażnika - pod tapicerką masz dojście do tego gwintu od korka .... Nie wiem w jakim stanie jest u Ciebie bo fotki nie dałeś ...
Może nie trzeba nic demontować - a z zewnątrz oczyścić z luźnej farby i rdzy i położyć na to lakier po odpowiednim wcześniejszym przygotowaniu ...

Demontaż wlewu paliwa

: sob sty 05, 2013 11:16
autor: scaner21
Tylko problem w tym że to zardzewiało dookoła wlewu i nie ma siły żeby to oczyścić bo tam nie ma ruchu..

Re: Demontaż wlewu paliwa

: ndz sty 06, 2013 22:27
autor: XV2
Haki pisze:Od strony bagażnika
Ciekawe :panna:

Zwalasz kolo - latarka - patrzysz we wnękę (nadkole) bodajże 2 śruby na nasadkę 10 - odpinasz pasy i cały zbiornik ściągasz nie zapomnij rozpiąć przewody paliwowe. I masz dostęp i miejsce do tego co potrzebujesz. :bajer:

Demontaż wlewu paliwa

: pn sty 07, 2013 17:45
autor: scaner21
To cały zbiornik muszę zdjąć? Nie da rady samego wlewu?

Demontaż wlewu paliwa

: wt sty 08, 2013 00:00
autor: XV2
Jak pamiętam tą gumę możesz chyba wepchać do środka tylko pręt rozpierający wyciągnij ale co ci to da jak i tak mało miejsca będzie jak masz zrobić dobrze to 20 min i zbiornik na dole

Demontaż wlewu paliwa

: śr sty 09, 2013 16:45
autor: scaner21
A ze składaniem nie będę miał większych problemów?
Pytam bo należę do tych co rozbierają bez problemu ale ze złożeniem.. Ciężko :jezor:

Demontaż wlewu paliwa

: śr sty 09, 2013 22:26
autor: XV2
Nie - tylko pasy popuść z jednej i drugiej strony

Demontaż wlewu paliwa

: czw sty 10, 2013 10:51
autor: Lipek81
Gumę wokół wlewu można wyciągnąć - jak się przyjrzysz, to w rowku wokół tej gumy jest okrągły pręt - trzeba go wyciągnąć. Potem odkręcić i zdjąć korek i pociągnąć mocno za tę gumę, która jest wokół wlewu. Wtedy sam wlew nie będzie połączony z nadwoziem - być może tobie to wystarczy. Jak nie, to trzeba ściągać bak.