Bora 1.9 TDi - wymiana uszczelinienie nagrzewnicy
: ndz paź 28, 2012 20:50
Witam,
dużo czytałem o wymianie nagrzewnicy,i dziś mi też się to przytrafiło dymek z kratek
Płyn nieznacznie ucieka
I szczerze nie chce mi sie rozbierać całego kokpitu koledze po takiej wymianie niestety czeszczy już deska nigdy nie bedzie to jak w oryginale poskręcane,
Najlepszy by był uszczelniacz ale szkoda silnika, i moje pytanie brzmi :
1. Jak autko Bora bez klimy to dostęp taki sam czy może inny?
2. Myślałem o tym uszczelniaczu ale żeby go wlać tylko i wyłącznie do nagrzewnicy czyli wypiąć szlauchy od strony silnika podpiąć inne wlać preparat podpiąc pompkę i niech sie uszczelnia poza silnikiem ? jak myślicie do zrobienia czy lipa raczej?
Woda w tym obiegu pewnie musi być ciepła ale to też by można było zrobić jak myślicie ?
3. Nie ma innego sposobu żeby ją wyjąć? bez demontowania deski?
Dzieki za odp
dużo czytałem o wymianie nagrzewnicy,i dziś mi też się to przytrafiło dymek z kratek
Płyn nieznacznie ucieka
I szczerze nie chce mi sie rozbierać całego kokpitu koledze po takiej wymianie niestety czeszczy już deska nigdy nie bedzie to jak w oryginale poskręcane,
Najlepszy by był uszczelniacz ale szkoda silnika, i moje pytanie brzmi :
1. Jak autko Bora bez klimy to dostęp taki sam czy może inny?
2. Myślałem o tym uszczelniaczu ale żeby go wlać tylko i wyłącznie do nagrzewnicy czyli wypiąć szlauchy od strony silnika podpiąć inne wlać preparat podpiąc pompkę i niech sie uszczelnia poza silnikiem ? jak myślicie do zrobienia czy lipa raczej?
Woda w tym obiegu pewnie musi być ciepła ale to też by można było zrobić jak myślicie ?
3. Nie ma innego sposobu żeby ją wyjąć? bez demontowania deski?
Dzieki za odp