djmarko_86 pisze:a czy wyciagniecie dechy nie wiaze sie z wywaleniem calej reszty rzeczy typu zegary kratki schowki i inne oslony??
Owszem wiaze sie:D...ale to jest tylko kilka srubek:)...
- zdejmujesz wszystkie plastiki z dechy odkrecasz srubki znajdujace sie w nawiewach (po dwie na kratke)
- wyciagasz zegary
- pod panelem sterowania nawiewu masz 4 srubki dodatkowo w papielniczce masz jeszcze dwie
- oznaczasz linki od nawiewow (dodatkowo najlepiej zrobic foto)
- zdejmujesz linki (delikatnie z blaszkami bo czasem lubi pekac plastki na ktory sa zalozone)
- demontujesz oslony ktore sa na wysokosci kolan
- odkrecasz schowek (trzyma sie na kilka srubek na dole)
- odkrecasz kiere (oznacz sobie gdzie jest srodek zeby pozniej rowno ja zamontowac:))
- zdejmujesz popielniczke z tylu (odkrecasz dwie sruby) wyciagasz osolne przy recznym nastepnie odkrecasz srubke ktora trzyma oslone lewarka (razem ze schowkiem pod popielniczka) (pod mieszkiem tez chyba jest sruba (nie pamietam))
- sruby ktore trzymaja deche masz oznaczone na zdjeciu (klucz 8 jezeli dobrze pamietam)
- sciagasz wycieraczki i demontujesz podszybie nastepnie odkrecasz dwie albo 4 sruby na grodzi
- odpinasz kable z zaczepow i wyciagasz deche:)
wydaje sie to straszne ale tak naprawde jest to roboty na 10 minut...
P.s. Oczywiscie na poczatku kolejnosc jest dowolna;)
p.s.2. Jezeli MASZ poduszki to przed ich demontazem ODLACZ aku!!!!!!!
<-oznaczenie srub (od strony kierowcy masz w tych samych miejscach z tego co pamietam:))
<-tu doskonale widac gabke o ktorej mowa.