Woda w kabinie po stronie pasażera

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pikam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 18, 2010 09:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Woda w kabinie po stronie pasażera

Post autor: pikam » śr maja 16, 2012 08:42

Witam wszystkich jestem troszkę laikiem w tej dziedzinie wiec proszę o wyrozumiałość.

Mam ostatnio mały problem z moim VW Golfem PLUS 1.9 TDi [MK5] rok prod. 06.2008.
Od kilku miesięcy zauważyłem, że wykładzina podłogi z przodu po stronie pasażera jest wilgotna (a nawet bardzo wilgotna).
Domniemywam, że jest on przyczyną zapchania kanałów odpływowych gdzieś na podszybiu lub w innym miejscu (gdyż daje się wyczuć zapach płynu do spryskiwaczy i przy wycieraniu dość wyraźnie się pieni), a może jest to wina niedrożnych kanałów przy filtrze powietrza (AC), sam już nie wiem gdzie i czego mam szukać.
Jeśli ktokolwiek może mi coś poradzić, gdzie i co mam sprawdzić lub zajrzeć będę wdzięczny , za każdą podpowiedź z góry dziękuję.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Woda w kabinie po stronie pasażera

Post autor: jhosef » śr maja 16, 2012 12:14

pikam, w moim polo 9N3 z 2006 roku w okolicy podstopnicy jest łącznik wężyka płynu dla tylnej szyby. Podejrzewam, że u Ciebie jest podobnie.
Musisz odchylić dywanik i zerknąć w te miejsce. Pewnie się rozpięło. Aby sytuacja się nie powtórzyła zabezpiecz połączenie - taśmą izolacyjną, koszulką termokurczliwą, opaskami - jak uważasz.

Trzeba będzie do tego ściągnąć osłonę progu i pół tapicerki koło podstopnicy.



Awatar użytkownika
pikam
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 18, 2010 09:44
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Woda w kabinie po stronie pasażera

Post autor: pikam » śr maja 16, 2012 13:00