Tutaj masz którędy idzie linka i jak jest przymocowana:
1 - Cięgno elastyczne opancerzone
2 - Tulejka uszczelniająca
3 - Nakrętka rozprężna
4 - Dźwignia uruchamiająca
5 - Śruba
6 - Wspornik
7 - Uchwyt cięgna elastycznego opancerzonego
8 - Zamek pokrywy
A tutaj jak odczepić rączkę:
Wymontowanie
– Dokręcić dźwignię uruchamiającą -1- około 2 cm.
– W szczelinę pomiędzy dźwignią uruchamiającą -1- a zatrzaskiem -2- włożyć mały wkrętak.
– Ponownie zwolnić dźwignię uruchamiającą i odczepić zatrzask z dźwigni uruchamiającej (zatrzask wpada za osłonę).
– Odczepić osłonę -3- pośrodku pod kątem prostym ze wspornika i na dole z listwy progowej.
Zamontowanie
– Zaczepić osłonę -3- najpierw na dole w listwie progowej. Następnie wcisnąć górny zatrzask we wspornik.
– Tym samym zatrzask -2- zostanie całkowicie zablokowany w dźwigni uruchamiającej.
– Następnie wcisnąć dźwignię uruchamiającą na zamocowanie we wsporniku.
Zanim maska silnika zostanie zamknięta należy sprawdzić działanie dźwigni uruchamiającej i cięgła elastycznego opancerzonego.