male "cos" co to jest
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
male "cos" co to jest
witam jestem laikiem w tym temacie, co to jest takie male czarne wystajace miedzy kratkami nawiewu na szybe przednia auto to bora 2003 z gory dziekuje za odp
male "cos" co to jest
czujnik nasłonecznienia czy cuś takiego... w kazdym razie ścisle współpracuje z klimą
- Qto
- _
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
male "cos" co to jest
G107 - fotoczujnik nasłonecznienia
raczej z ClimatroniciemsilesiaRR pisze:w kazdym razie ścisle współpracuje z klimą
- pawello900
- Mały gagatek
- Qto
- _
- Kontakt:
male "cos" co to jest
czasami nie - jaki sens miałoby umieszczanie czujnika temperatury w najbardziej nasłonecznionym miejscu ??pawello900 pisze:a nie czasami jest to czujka temperatury?
- pawello900
- Mały gagatek
male "cos" co to jest
wyjmowalem kiedys kratke w ktorej jest to umieszczone i do tego dochodzi kabelek z kostka. Sam nie wiem czemu pomyslalem ze to czujka
dodam tylko ze w mk IV znajomego ktory nie ma klimy nie ma tego czegos.
dodam tylko ze w mk IV znajomego ktory nie ma klimy nie ma tego czegos.
- guziolek
- Forum Master
- Kontakt:
male "cos" co to jest
Jak się ma manualną klimę to też się tego nie ma. To pomaga climatronikowi sterować nawiewem.
- Qto
- _
- Kontakt:
male "cos" co to jest
skoro jest to czujnik to logiczne, że dochodzą do teko kabelki - konkretnie dwa kabelkipawello900 pisze:wyjmowalem kiedys kratke w ktorej jest to umieszczone i do tego dochodzi kabelek z kostka
przecież wyżej jest napisane że czujnik współpracuje z Climatroniciem - jest tylko w autach które mają Climatronicpawello900 pisze:dodam tylko ze w mk IV znajomego ktory nie ma klimy nie ma tego czegos
- pawello900
- Mały gagatek
male "cos" co to jest
na instrukcji demontazu deski jest to opisane jako czujnik ciepła http://img683.imageshack.us/img683/2370/80978698.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek