Strona 1 z 1

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

: wt sty 17, 2012 21:38
autor: walcu23
Witam,
Jako świeżak na forum :blush: A więc jeszcze raz: cześć wszystkim użytkownikom.
[VW Golf 3, 1994r,5D,)
Przechodząc do meritum, potrzebuję informacji na temat rozmieszczenia wężyków od zamków pneumatycznych. Dokładnie gdzie się znajduje rozdzielacz (czwórnik czy może jeszcze więcej) który rozdziela powietrze z jednego wężyka idącego z pompki na poszczególne strony. Szukam, bo od pewnego czasu pojawił się następujący problem: gdy przekręcę kluczyk na ZAMKNIJ, wszystko zamyka się w mig. Gdy natomiast przekręcę na OTWÓRZ, tylne drzwi zwłaszcza z lewej strony otwierają się znacznie wolniej od pozostałych, o ok. 10s. Gdy i one się otworzą, to pompka pracuje jeszcze przez około 45s, mimo iż wszystkie drzwi i zamki są już dawno otwarte. Podejrzewam, że to wina nieszczelności (dziurawego) wężyka, lub gumowego łącznika. Zgadzałoby się to tym bardziej, że drzwi są otwierane powietrzem tłoczonym, co sprawia, że ewentualna dziura powiększa się pod wpływem ciśnienia i dlatego pompka pracuje dłużej, aż zadziała auto-wyłącznik. Sama pompka jest na 100% sprawna. Więc proszę o sugestie.
POZDRAWIAM

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

: wt sty 17, 2012 22:13
autor: Pablo Corrado
Może to Ci cos pomoże :

Obrazek

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

: wt sty 17, 2012 23:19
autor: Paweł Marek
podnieś tapicerkę bagażnika i zobaczysz, potem lecą w osłonach progów, a nieszelności najpierw szukaj tam gdzie mają ruchome połączenia czyli w przelotkach do rzwi i klapy bagażnika, zwykle zresztą słychac świst w nieszczelnym miejscu

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

: sob sty 21, 2012 13:48
autor: walcu23
Witam,
Troszkę czasu się znalazło, więc zabrałem się za przegląd pneumatyki. Przyczyna była banalna: otóż przerwała się membrana uszczelniająca trzpień w siłowniku blokowania klapki wlewu paliwa. Wystarczyło dorobić nową z czterech warstw folii z torebki śniadaniowej. Działa wyśmienicie, lecz trochę kozacki to sposób :rotfl: Ale pozwolił zaoszczędzić parę groszy.

Obrazek

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

: ndz sty 22, 2012 00:35
autor: Paweł Marek
Pomysł przedni :)