Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka
: wt sty 17, 2012 21:38
Witam,
Jako świeżak na forum A więc jeszcze raz: cześć wszystkim użytkownikom.
[VW Golf 3, 1994r,5D,)
Przechodząc do meritum, potrzebuję informacji na temat rozmieszczenia wężyków od zamków pneumatycznych. Dokładnie gdzie się znajduje rozdzielacz (czwórnik czy może jeszcze więcej) który rozdziela powietrze z jednego wężyka idącego z pompki na poszczególne strony. Szukam, bo od pewnego czasu pojawił się następujący problem: gdy przekręcę kluczyk na ZAMKNIJ, wszystko zamyka się w mig. Gdy natomiast przekręcę na OTWÓRZ, tylne drzwi zwłaszcza z lewej strony otwierają się znacznie wolniej od pozostałych, o ok. 10s. Gdy i one się otworzą, to pompka pracuje jeszcze przez około 45s, mimo iż wszystkie drzwi i zamki są już dawno otwarte. Podejrzewam, że to wina nieszczelności (dziurawego) wężyka, lub gumowego łącznika. Zgadzałoby się to tym bardziej, że drzwi są otwierane powietrzem tłoczonym, co sprawia, że ewentualna dziura powiększa się pod wpływem ciśnienia i dlatego pompka pracuje dłużej, aż zadziała auto-wyłącznik. Sama pompka jest na 100% sprawna. Więc proszę o sugestie.
POZDRAWIAM
Jako świeżak na forum A więc jeszcze raz: cześć wszystkim użytkownikom.
[VW Golf 3, 1994r,5D,)
Przechodząc do meritum, potrzebuję informacji na temat rozmieszczenia wężyków od zamków pneumatycznych. Dokładnie gdzie się znajduje rozdzielacz (czwórnik czy może jeszcze więcej) który rozdziela powietrze z jednego wężyka idącego z pompki na poszczególne strony. Szukam, bo od pewnego czasu pojawił się następujący problem: gdy przekręcę kluczyk na ZAMKNIJ, wszystko zamyka się w mig. Gdy natomiast przekręcę na OTWÓRZ, tylne drzwi zwłaszcza z lewej strony otwierają się znacznie wolniej od pozostałych, o ok. 10s. Gdy i one się otworzą, to pompka pracuje jeszcze przez około 45s, mimo iż wszystkie drzwi i zamki są już dawno otwarte. Podejrzewam, że to wina nieszczelności (dziurawego) wężyka, lub gumowego łącznika. Zgadzałoby się to tym bardziej, że drzwi są otwierane powietrzem tłoczonym, co sprawia, że ewentualna dziura powiększa się pod wpływem ciśnienia i dlatego pompka pracuje dłużej, aż zadziała auto-wyłącznik. Sama pompka jest na 100% sprawna. Więc proszę o sugestie.
POZDRAWIAM