Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

walcu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 16, 2012 22:07

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Post autor: walcu23 » wt sty 17, 2012 21:38

Witam,
Jako świeżak na forum :blush: A więc jeszcze raz: cześć wszystkim użytkownikom.
[VW Golf 3, 1994r,5D,)
Przechodząc do meritum, potrzebuję informacji na temat rozmieszczenia wężyków od zamków pneumatycznych. Dokładnie gdzie się znajduje rozdzielacz (czwórnik czy może jeszcze więcej) który rozdziela powietrze z jednego wężyka idącego z pompki na poszczególne strony. Szukam, bo od pewnego czasu pojawił się następujący problem: gdy przekręcę kluczyk na ZAMKNIJ, wszystko zamyka się w mig. Gdy natomiast przekręcę na OTWÓRZ, tylne drzwi zwłaszcza z lewej strony otwierają się znacznie wolniej od pozostałych, o ok. 10s. Gdy i one się otworzą, to pompka pracuje jeszcze przez około 45s, mimo iż wszystkie drzwi i zamki są już dawno otwarte. Podejrzewam, że to wina nieszczelności (dziurawego) wężyka, lub gumowego łącznika. Zgadzałoby się to tym bardziej, że drzwi są otwierane powietrzem tłoczonym, co sprawia, że ewentualna dziura powiększa się pod wpływem ciśnienia i dlatego pompka pracuje dłużej, aż zadziała auto-wyłącznik. Sama pompka jest na 100% sprawna. Więc proszę o sugestie.
POZDRAWIAM



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Post autor: Pablo Corrado » wt sty 17, 2012 22:13

Może to Ci cos pomoże :

Obrazek


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Post autor: Paweł Marek » wt sty 17, 2012 23:19

podnieś tapicerkę bagażnika i zobaczysz, potem lecą w osłonach progów, a nieszelności najpierw szukaj tam gdzie mają ruchome połączenia czyli w przelotkach do rzwi i klapy bagażnika, zwykle zresztą słychac świst w nieszczelnym miejscu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

walcu23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 16, 2012 22:07

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Post autor: walcu23 » sob sty 21, 2012 13:48

Witam,
Troszkę czasu się znalazło, więc zabrałem się za przegląd pneumatyki. Przyczyna była banalna: otóż przerwała się membrana uszczelniająca trzpień w siłowniku blokowania klapki wlewu paliwa. Wystarczyło dorobić nową z czterech warstw folii z torebki śniadaniowej. Działa wyśmienicie, lecz trochę kozacki to sposób :rotfl: Ale pozwolił zaoszczędzić parę groszy.

Obrazek



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Układ przewodów pneumatyki centralnego zamka

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 22, 2012 00:35

Pomysł przedni :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości