Strona 1 z 1

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 22:44
autor: Danvw
Cześć,

niedawno zakładałem temat o zdjęciu sierpów z błotników, jak się okazało pod nakładką na błotniku ruda sobie zaczęła wpierniczać blachę. Pytanie, lub też proszę o poradę kupić całe błotniki ? czy bawić się w reperaturki ? Zaznaczam że przy lampach już sobie zaczyna rdza podgryzać. Co taniej wyjdzie jak myślicie ?

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:01
autor: Lukas_1
błotnik kupisz od około 50 zł plus lakierowanie około 200- 300 złotych każdy (przynajmniej w mojej okolicy), ale masz "nienadgryziony" błotnik http://allegro.pl/vw-golf-iii-3-blotnik ... 20432.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,
wstawianie reparaturek to sporo roboty i nie wiem jak innym ale u mnie w miejscach spawania tam, gdzie blacha jest "przepalona" rdza atakuje od nowa, reparaturke znalazłem tez za 50 zł http://allegro.pl/vw-golf-iii-5d-repara ... 38979.html" onclick="window.open(this.href);return false;,
jak wolisz, tak czy owak lakiernik cie nie ominie a z reparturką masz więcej roboty i jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić to dochodzą dodatkowe koszta.

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:08
autor: Michał_1977
Lukas_1 pisze:błotnik kupisz od około 50 zł
Zapomnij.Ostatnio szukałem i na allegro zaczynają się od 150zeta.Tańsze też są,ale w takim stanie,że lepsze zdjąłem :panna:
Lukas_1 pisze:dzie blacha jest "przepalona" rdza atakuje od nowa
Nieprawda.W fabryce auto jest zgrzewane i nie rdzewieje na wszystkich zgrzewach,mimo,że nagrzewała się do czerwoności.
Lukas_1 pisze:tak czy owak lakiernik cie nie ominie a z reparturką masz więcej roboty i jeżeli sam nie potrafisz tego zrobić to dochodzą dodatkowe koszta.
Z tym się zgadzam :bajer:

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:15
autor: Qto
Najlepszym rozwiązaniem jest poszukanie oryginalnych używek w dobrym stanie. Zamiennik zgnije szybciej niż oryginał i przeważnie nie pasuje tak jakbyśmy sobie tego życzyli
Reperaturka...dużo więcej roboty, a czy efekt będzie lepszy niż dobra używka - nie sądzę

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:21
autor: Lukas_1
Michał_1977, :rozpacz: chyba nie doczytałeś mojego posta, bo wrzuciłem link aktualnej oferty za 55 zł, ale mniejsza o to, pewnie jak ktoś chce znajdzie drożej,
co do tego
Nieprawda.W fabryce auto jest zgrzewane i nie rdzewieje na wszystkich zgrzewach,mimo,że nagrzewała się do czerwoności.
taaa w fabryce... zgrzewa się punktowo, pisząc to miałem na myśli raczej spawanie np. "magiem", nie jestem fakt faktem blacharzem ale robiłem kiedyś podobną rzecz i pisze na swoim przykładzie, ale nic to, Ty pewnie wiesz lepiej :bigok:

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:44
autor: Michał_1977
Lukas_1 pisze: ale nic to, Ty pewnie wiesz lepiej
Pewnie tak,bo robię to codziennie.
Tak,fabryka robi punktowo i ja też robię punktowo powiedzmy co 5cm.Później wracam do początku i znów co 5cm (zagęszczam zgrzewki).
Natomiast jeśli Ty robiłeś spawem ciągłym,to nie pozostaje mi nic innego,niż pogratulować...
Co do tych Twoich aukcji,to błotnik jest jakimś tam zamiennikiem (nie ori) i tutaj kieruję Cie do wypowiedzi Qto,

Prośba o poradę - błotniki

: pt sty 06, 2012 23:58
autor: Lukas_1
Ty robiłeś spawem ciągłym,to nie pozostaje mi nic innego,niż pogratulować...
nie nie robiłem, nic takiego nie pisałem i nie musisz mi gratulować bo robiłem podobnie jak Ty to opisujesz :grin:
Co do tych Twoich aukcji,to błotnik jest jakimś tam zamiennikiem (nie ori) i tutaj kieruję Cie do wypowiedzi Qto,
aukcje nie są moje to po pierwsze, pokazałem jedynie najtańszą możliwą opcje, zgodzę się z Tobą, że może nie najwyższej jakości ale pewnie podobnie jak i ja, co do jakości tego produktu pewności stuprocentowej nie masz
po drugie
kieruję Cie
, czytać potrafię i nie musisz mnie nigdzie kierować, ale jak Ci to podnosi samoocenę to spoko, kieruj... :bigok:

Prośba o poradę - błotniki

: sob sty 07, 2012 00:39
autor: Paweł Marek
Koledzy zamykam bo robi się nieciekawie a w dyskusji autor tematu nie bioerze udziału.

Danvw, gdybys znalazł dobrą używkę to jest to najlepsze wyjście, z tym że jest bardzo ciężko, bo Mk3 sa podatne na korozje i stare. Jesli nie znajdziesz, kup nowy, za około 100 zeta, czyli z lepszych, takich w siwo-szarym kolorku, ale i tak najlepiej ten podkład zedrzeć i zagruntowac na nowo, a ponieważ sam to ostatnio przerabiałem to stwierdziłem że niema wcale jakichś welkich kłopotów z dopasowaniem ich do reszty nadwozia.