Strona 1 z 2

Błotniki

: sob gru 24, 2011 12:32
autor: Zwi3rzu
Szukam nowych błotników zamienników z prostokątnymi migaczami czy możecie mi coś polecic? Jakieg producenta te błotniki sa najlepsze?
Nie chodzi o to zeby bylo najtaniej ma byc dobrze:)

Błotniki

: sob gru 24, 2011 14:42
autor: Paweł Marek
nie znam nazwy firmy ale operuje się określaniami po kolorze, czarne są gorsze a takie w podkładzie szarym - lekko lilla lepsze. Co prawda bardzo ciężko już znaleźć dobre używane błotniki zwłaszcza z prostokątnymi otworami ale spróbować możesz

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 11:24
autor: Michał_1977
Zwi3rzu pisze:Nie chodzi o to zeby bylo najtaniej ma byc dobrze
Zwi3rzu,żebyś kupił nawet najdroższy zamiennik,to i tak nie będzie dobrze.Zaufaj mi.Zajmuję się blacharstwem i lakiernictwem na co dzień i przerabiałem temat zamienników w MK3.To jest istna droga przez mękę.Krzywe szczeliny,niepasujące otwory na śruby itd.
Zdaję sobie sprawę,że znalezienie używanych oryginałów to ciężki temat,ale to jedyne sensowne rozwiązanie.

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 13:46
autor: Paweł Marek
do nie dawna też myślałem tak jak kolega Michał_1977, ale ponieważ właśnie jestem po wymianie to już tak nie myślę, zero problemów z dopasowaniem błotniki idealnie pasują, lakiernik potem zrobił swoje. Niestety wiem tylko że były szaro-lilla firmy nie znam.

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 19:29
autor: Michał_1977
Paweł Marek pisze:Niestety wiem tylko że były szaro-lilla firmy nie znam.
A szkoda,bo mogłoby mi to pomóc w przyszłości.Z ori błotnikami,które nadawałyby się jeszcze do czegoś jest coraz trudniej...prędzej do MK2 znajdę,niż do MK3.
Paweł Marek, a jak ze szczelinami przy drzwiach i masce?

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 19:36
autor: mariusz325
Kurde a ja właśnie musze kupić lewy i zastanawiam sie czy nie wziąśc jakiejś dobrej używki . :bajer: Tylko skąd wiedzieć że to oryginalna używka. :jezor:

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 19:48
autor: Paweł Marek
Michał_1977 pisze:a jak ze szczelinami przy drzwiach i masce?
niema problemu, to jest robota na cierpliwość, nie zajęło mi to za dużo czasu. Podam jeden myk. Jeśli już po zmontowaniu wszystkiego (przed pomalowaniem) szpara między błotnikami jest nierówna, to odciągając błotnik na kołem zwiększamy ją u dołu, a dopychając zmniejszamy u dołu. Wszystko poza tym pasowało bez problemu.
mariusz325 pisze:Tylko skąd wiedzieć że to oryginalna używka
poszukaj dobrze oznakowań na górnych rantach, odpatrz od swoich starych błotników.

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 19:56
autor: Zwi3rzu
Ja szukalem używki juz jakis czas i powiem wam , że jest ciezko cos kupic .
Taki do wyklepania to ja mam zrobie foty pokaze wam ocenicie czy moze cos z tego warto robić.
Auto robie na dłuższa zabawe i na lipie mi nei zalezy.
Mam przeznaczone na inwestycje 15 tys.

Re: Błotniki

: ndz gru 25, 2011 20:05
autor: mariusz325
Zwi3rzu pisze:Mam przeznaczone na inwestycje 15 tys.
nie szkoda Ci tyle uncji wkładać do do auta?? :banghead: :helm:

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 20:16
autor: Zwi3rzu
Widzisz źle nie zarabiam ale nie na tyle zeby sobie kupić do wariowania nowe np subaru.
Za to mozna powiedziec dostalem golfa od przyjaciela za 1500zl w ktorym jest silnik zrobiony pod turbinke u Świątka ma przebieg 15 tys i jest elegancko odprezony spokojnie mozna w nim zrobic 260KM a moze i wiecej (oddał mi to auto w tej cenie bo wolal zebym ja mial korzysc z tego niz nawet jak by wzial 5 tys od nieznajomego- taki juz jest).
Czy mozna wiecej dowiem sie bo juz kolega mieszkający w Bydgoszczy ktory zna Świątka ma potwierdzić co i jak. U Światka robimy graty od suzuki dr gdzie swoja droga jestem modem:)
Wiec jak dostane info to minimalnie zrobie 260KM. Jesli jest zakuty zrobie dużo wiecej. Tak wiec w granicach 20 tys zrobie sobie calkiem fajne autko do zabawy na weekendy.
Fakture od Świątka mam na 8700zł wiec coś tam jednak musialo byc zrobione w tym silniku. Nie doczekał on sie turbo..nie bede opisywal dlaczego tak wyszlo i auto stalo 2 lata.
A za te pieniadze dostalem to auto z zrobionym silnikiem , pelnym przelotem kwasowka 67mm, SMT6, wnetrze jak nowe z elementami 20 jahre (nie wiem czy to nie byl 20jahre swoja droga).
Nowe opony toyo ,alufelgi, projektory i zwalona elektryka na amen (juz zrobione 3 tyg roboty).
Biore sie na powaznie i bedzie z tego jakis sensowny projekcik.
Mial to byc civic ale wyszlo jak wyszlo.
Mam nadzieje ze pomozecie mi w tym przedsiewzieciu bo ja jakis super mechanior nie jestem w sumie jestem informatykiem ale hobby to samochody i motocykle i pare innych rzeczy :)

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 21:06
autor: Michał_1977
Zwi3rzu pisze:Ja szukalem używki juz jakis czas i powiem wam , że jest ciezko cos kupic .
Wiem,ale może poszukaj nowszych z owalnymi kierunkami,a same kierunki przecież można za parę grosików dorwać :bigok:
Paweł Marek pisze:poszukaj dobrze oznakowań na górnych rantach
O kurczaki...zmienialiśmy razem ze slawko333,błotniki u jego brata i za cholerę nie znaleźliśmy żadnych wytłoczeń VW.Błotniki na 100% ori.Na szrocie oglądaliśmy też wiele ori błotników i też nie miały oznaczeń :bajer:

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 21:39
autor: mariusz325
To jedyne wyjście chyba jest takie żeby błotnik był założony na aucie i zobaczyć jak leży względem maski ,drzwi i zderzaka ,jakie szpary i wogóle.Bo tak to sie nigdzie pożądnego nie dostanie.

Błotniki

: ndz gru 25, 2011 22:15
autor: Paweł Marek
Michał_1977 pisze:nie znaleźliśmy żadnych wytłoczeń VW
wiesz może masz rację, poprzednio robiłem to w mk2 tam jest wytłoczony znaczek VW w kółeczku na górnych brzegach, a teraz nie szukałem i tak zakładałem nowe

Błotniki

: pn gru 26, 2011 00:32
autor: gello1
logo vw powinno być między śrubami w przedniej dolnej części błotnika(w miejscu gdzie zakrywa zderzak)