Strona 1 z 2

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: śr gru 07, 2011 00:48
autor: xpoznaniakx
Witam, może mi ktoś doradzić jaki gwint jest na oczku które się wkręca na przodzie do holowania?
Przymierzałem już 3 sztuki różne i żadne nie pasuje od różnych modeli VW a od golfa 3 nie mogę nigdzie dostać.
Chciałem sobie dorobić tylko potrzebuje jakieś zdjęcie poglądowe długość, wielkość oczka i rozmiar i rodzaj gwintu.

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: śr gru 07, 2011 01:03
autor: Johnatan
Długość, szerokość oczka jest obojętna, a gwint to musisz sprawdzianem sprawdzić lub gwintownikiem

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 13:02
autor: kuba_p
xpoznaniakx pisze:Przymierzałem już 3 sztuki różne i żadne nie pasuje
Coś mi się wydaje że tam jest lewy gwint . Spróbuj wkręcić odwrotnie do ruchu wskazówek zegara .

Re: Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 15:00
autor: ssarna1
Tam na pewno jest lewy gwint :pub:

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 15:55
autor: jhosef
Ja do mk3 kupiłem z Fabii. Podejrzewam, że wszystkie mają takie same.

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 16:12
autor: xpoznaniakx
Dzięki za podpowiedź, fakt lewizna jak nie wiem hehe czyli lewy gwint i wszystko w temacie, że ja na to nie wpadłem :P

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 18:16
autor: Johnatan
Nie wiem co daje lewy gwint.. ? że niby mniej podatny na zerwanie ? na uszkodzenie ? A może chwyt marketingowy " O kurcze lewy gwint ! specjalistyczny musi być lewy" hak sie nie okręca w lewo wiec nie ma sposobu dokręcania. Nie wiem :)

Re: Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: czw gru 08, 2011 22:54
autor: ssarna1
Jak kierunek gwintu mialby miec wplyw na wytrzymalosc na zerwanie? :kac:
Po prostu jest lewy i juz, ale macie rozkmine :jezor:

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: pt gru 09, 2011 10:37
autor: kuba_p
Johnatan pisze:Nie wiem co daje lewy gwint.. ?
Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: pt gru 09, 2011 12:07
autor: Qto
kuba_p pisze:Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .
Polać temu Panu :kufel: :kufel: :kufel:

co do gwintu to kiedyś podawałem wymiar do mk4 jakby ktoś szukał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=371992" onclick="window.open(this.href);return false;

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: pt gru 09, 2011 22:55
autor: Johnatan
kuba_p pisze:Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .
Polać Polać Panu :pub: tego nie wiedziałem i faktycznie ROZKMINKA warta zachodu :)

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: sob gru 10, 2011 11:40
autor: kuba_p
xpoznaniakx pisze:Chciałem sobie dorobić tylko potrzebuje jakieś zdjęcie poglądowe długość, wielkość oczka i rozmiar i rodzaj gwintu.
Qto pisze:co do gwintu to kiedyś podawałem wymiar do mk4 jakby ktoś szukał
Wymiar kolega podaje oczywiście w celach edukacyjnych .
Nie radzę nikomu dorabiać ucha do holowania a zwłaszcza wykonywać go z kawałka pręta zbrojeniowego :-)
Pamietajcie że nie każdą śrubę da się zastąpić ... śrubą !
Oryginalne ucho jest obliczone i wykonane ze stali o podwyższonej odporności na zrywanie , rozciąganie itp .
Więc jeśli brakuje Wam ucha to odżałujcie pare Pln i kupcie oryginał .

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: sob gru 10, 2011 13:29
autor: Pablo Corrado
Przecież takie ucho kosztuje góra 50 pln, nie kombinuj, kup oryginał, wszystkim nam życie miłe.

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

: sob gru 10, 2011 19:23
autor: jhosef
Nallegrogo tego pełno. Ja wszedłem raz do sklepu motoryzacyjnego i widzę leży haczyk do fabii. Koszt 20 zł.