Strona 1 z 1

Pytanie o poprawne złożenie zamka drzwi

: śr paź 05, 2011 16:00
autor: valsary
Witam wszystkich forumowiczów, mam pytanie które już pojawiało się w Poradzie dot. mikrostyku (niestety bez odpowiedzi), mianowicie chodzi o pozycję brązowego trybiku/kółka względem ośki silnika i tego odśrodkowego trzpienia znajdującego się na tej ośce. Jak to ma być prawidłowo ustawione?

Druga sprawa.
Mój zamek jest identyczny jak ten na zdjęciu. http://i4.photobucket.com/albums/y146/I ... tches2.jpg
Tzn. ma dodatkowy mikrostyk, dźwignię i tę prowadnicę z plastiku pod ośką silnika. Wygooglałem że jest to związane z funkcją "deadlock". Niestety nie mam pojęcia jak to ma działać (konkretnie nie wiem co miałoby skłonić tę prowadnicę do skrajnego wychylenia i włączenia tego 4tego mikrostyku) i co za tym idzie nie jestem pewien czy dobrze składam ten zamek.
Znalazłem schemat działania tej funcji http://www.turbo-diesel.pl/galerie/22.jpg ale niestety nie wyjaśnił mi on samej zasady działania tej "wychylnej" plastikowej prowadnicy.

Jeśli znajdzie się ktoś, kto mi to w paru słowach rozjaśni te dwa problemy - z góry serdecznie dziękuję!

Pytanie o poprawne złożenie zamka drzwi

: czw paź 06, 2011 18:08
autor: guziolek
Kilka zamków rozebrałem i wszystkie składałem na "pałę" i działały jak należy, więc albo mam dużo szczęścia, co akurat jest mało pradopodobne, albo to obojętne jak się złoży :grin:

Re: Pytanie o poprawne złożenie zamka drzwi

: pt paź 07, 2011 10:13
autor: Waqa
guziolek pisze:Kilka zamków rozebrałem i wszystkie składałem na "pałę" i działały jak należy, więc albo mam dużo szczęścia, co akurat jest mało pradopodobne, albo to obojętne jak się złoży :grin:
w sumie to chyba nie idzie tego złożyć źle, ważne żeby wszystkie elementy zamka były na swoim miejscu. Co do deadlocka to powiem Ci, ze tez się zastanawiałem jak to ustrojstwo działa i co powoduje ze ta zapadka uruchamia mikro. Niestety bez skutecznie. Wygląda na to, ze jest to jakaś tajemnica VW :chytry: :chytry: