Pytanie o poprawne złożenie zamka drzwi
: śr paź 05, 2011 16:00
Witam wszystkich forumowiczów, mam pytanie które już pojawiało się w Poradzie dot. mikrostyku (niestety bez odpowiedzi), mianowicie chodzi o pozycję brązowego trybiku/kółka względem ośki silnika i tego odśrodkowego trzpienia znajdującego się na tej ośce. Jak to ma być prawidłowo ustawione?
Druga sprawa.
Mój zamek jest identyczny jak ten na zdjęciu. http://i4.photobucket.com/albums/y146/I ... tches2.jpg
Tzn. ma dodatkowy mikrostyk, dźwignię i tę prowadnicę z plastiku pod ośką silnika. Wygooglałem że jest to związane z funkcją "deadlock". Niestety nie mam pojęcia jak to ma działać (konkretnie nie wiem co miałoby skłonić tę prowadnicę do skrajnego wychylenia i włączenia tego 4tego mikrostyku) i co za tym idzie nie jestem pewien czy dobrze składam ten zamek.
Znalazłem schemat działania tej funcji http://www.turbo-diesel.pl/galerie/22.jpg ale niestety nie wyjaśnił mi on samej zasady działania tej "wychylnej" plastikowej prowadnicy.
Jeśli znajdzie się ktoś, kto mi to w paru słowach rozjaśni te dwa problemy - z góry serdecznie dziękuję!
Druga sprawa.
Mój zamek jest identyczny jak ten na zdjęciu. http://i4.photobucket.com/albums/y146/I ... tches2.jpg
Tzn. ma dodatkowy mikrostyk, dźwignię i tę prowadnicę z plastiku pod ośką silnika. Wygooglałem że jest to związane z funkcją "deadlock". Niestety nie mam pojęcia jak to ma działać (konkretnie nie wiem co miałoby skłonić tę prowadnicę do skrajnego wychylenia i włączenia tego 4tego mikrostyku) i co za tym idzie nie jestem pewien czy dobrze składam ten zamek.
Znalazłem schemat działania tej funcji http://www.turbo-diesel.pl/galerie/22.jpg ale niestety nie wyjaśnił mi on samej zasady działania tej "wychylnej" plastikowej prowadnicy.
Jeśli znajdzie się ktoś, kto mi to w paru słowach rozjaśni te dwa problemy - z góry serdecznie dziękuję!