Po zakupie auta kilka pytań

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LaserDGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt maja 31, 2011 22:09
Lokalizacja: Głogów (DGL)

Po zakupie auta kilka pytań

Post autor: LaserDGL » ndz lip 10, 2011 23:08

Ponieważ na forum udzielam się od niedawna i nie bardzo się tutaj orientuje więc jeżeli nie odpowiedni dział to proszę o przeniesienie.

Dziś kupiłem Golfa Mk4 2001r. 1.9TDI 101KM i ponieważ jestem laikiem jeżeli chodzi o Golfy i wogólę Volkswagena to pojawiło sie kilka pytań.
- W ogłoszeniu sprzedający podał że ma "domykanie szyb z kluczyka" no wlasnie... jak ? Mam komplet kluczyków i jeden kluczyk ma wciskane logo VW i nie wiem czy to może to czy to raczej jakaś latareczka (nie świeci wiec nie wiem - albo bateria albo to coś innego). Pilota nie ma bo centralny zamek niestety jest po przekręceniu drzwi kluczykiem zamykają się wszystkie. Więc jak to z tym jest ? Gość sobie dopisał czy jak ? :)
- Niestety brak komputera pokładowego tzn. na zegarach tak jakby miejsce na niego jest tzn. ten wyświetlacz jest duży u góry są te lampki (kontrolki) wszystkie a niżej no czarne i tyle... No i możliwości sterowaniem tego nie ma bo z tego co wiem to gdyby komputer był byłoby takie coś do regulacji na tym co się wycieraczki, spryskiwacze włącza itp. I czy można taki komputer założyć i czy to dużo roboty czy już np. kable są podprowadzone itd ?
- Kolejne pytanko to takie jak to jest z xenonanmi ? Chciałbym sobie założyć bo bardzo mi się podobają. Lampy bez soczewki ale mają spryskiwacze więc jak to wygląda według prawa ? można czy nie można ? Nie mam zamiaru uciekać przed policją :)
- Gdzie można kupić i jak założyć ten taki stojak pod napoje co powinien być nad radiem tam ? Bo widziałem że w niektórych wersjach był - przydatny gadżet :)

I jakie macie rady dla początkowego właściciela Golfika IV ?



rafxxx