Standardowe nadwozie na ramę COUNTRY
: śr cze 29, 2011 22:11
Witam.
Jestem szczęśliwym posiadaczem golfika w wersji country, niestety autko nie jest w dobrej kondycji. Najbardziej martwi mnie nadwozie rdza pojawia się praktycznie wszędzie, co nieco jest już nawet przeżarte do tego kiedyś już ktoś wstawił ćwiartkę z tyłu. Pracuje na lakierni i wiem że naprawa jest nieopłacalna nawet gdybym robił wszystko sam, więc najrozsądniej będzie zmienić całą budę i w tym największy problem. Znalezienie jakiegokolwiek nadwozia syncro jest trudne, co dopiero w w miarę dobrym stanie no i jeszcze w wersji 5 drzwiowej.
I tu moje pytanie kierowane głównie do tych którzy przerabiali zwykłe Mk2 na syncro. Chodzi mi o różnice w budowie tylnego zawieszenia i podłogi bagażnika. O ile w cm wyżej jest podłoga w syncro, i czy da się usunąć tą różnicę pozbywając się miejsca na koło zapasowe w standardowym golfie? Country i tak jest wyżej więc może wystarczyłoby skrócić podpore tylnej osi (przy niedużej różnicy).
No i jeszcze sprawa tylnej belki, czy belka/rama będzie pasować w oryginalne miejsca standardowej czy trzeba coś dorabiać?
O tunel nie pytam bo wał by przeszedł nawet jakby podłoga była prawie płaska a o zbiornik pomartwię się na końcu.
Jestem szczęśliwym posiadaczem golfika w wersji country, niestety autko nie jest w dobrej kondycji. Najbardziej martwi mnie nadwozie rdza pojawia się praktycznie wszędzie, co nieco jest już nawet przeżarte do tego kiedyś już ktoś wstawił ćwiartkę z tyłu. Pracuje na lakierni i wiem że naprawa jest nieopłacalna nawet gdybym robił wszystko sam, więc najrozsądniej będzie zmienić całą budę i w tym największy problem. Znalezienie jakiegokolwiek nadwozia syncro jest trudne, co dopiero w w miarę dobrym stanie no i jeszcze w wersji 5 drzwiowej.
I tu moje pytanie kierowane głównie do tych którzy przerabiali zwykłe Mk2 na syncro. Chodzi mi o różnice w budowie tylnego zawieszenia i podłogi bagażnika. O ile w cm wyżej jest podłoga w syncro, i czy da się usunąć tą różnicę pozbywając się miejsca na koło zapasowe w standardowym golfie? Country i tak jest wyżej więc może wystarczyłoby skrócić podpore tylnej osi (przy niedużej różnicy).
No i jeszcze sprawa tylnej belki, czy belka/rama będzie pasować w oryginalne miejsca standardowej czy trzeba coś dorabiać?
O tunel nie pytam bo wał by przeszedł nawet jakby podłoga była prawie płaska a o zbiornik pomartwię się na końcu.