Wymiana żarówek.
: wt cze 14, 2011 21:21
Witam,
Niestety nie znalazłem temtu poświeconego 5, w tematach dla 4 też nie ma złotego środka.
Prawdopodbnie zasada wymiany pomiędzy 4, a 5 nie będzie się wiele różnić, ale mam pewien problem.
Mianowice spaliła mi się zarówka postojowa (od strony pasażera). Próbowałem ją wyciągnąć, ale po 30 minutach poddałem się z odciskami na palcu
Ma ktoś sposób, jak zrobić to bezboleśnie ?.
Co zrobiłem (zgodnie z podpowiedziami dla modelu 4), niestety nic nie pomaga (może w 5 jest inaczej):
1) Ciągnałem za kabelki - niestety bez rezultatu - boję się ciągnąć mocniej z uwagi na to, że istnieje ryzyku wyrwania kabli lub otrzymania żarówki w kloszu.
2) Kręciłem w lewo i prawo - strasznie opornie to idzie, żarówka przesuwa sięo klika mm w lewo / prawo, ale nie wyjdzie.
Pytanie:
Czy ta żarówka jest na gwincie i trzeba ją całkiem odkręcać, czy może na wtyk i kręcenie w obie strony + wyciagnie zarówki jest wystarczajace ?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.
Niestety nie znalazłem temtu poświeconego 5, w tematach dla 4 też nie ma złotego środka.
Prawdopodbnie zasada wymiany pomiędzy 4, a 5 nie będzie się wiele różnić, ale mam pewien problem.
Mianowice spaliła mi się zarówka postojowa (od strony pasażera). Próbowałem ją wyciągnąć, ale po 30 minutach poddałem się z odciskami na palcu
Ma ktoś sposób, jak zrobić to bezboleśnie ?.
Co zrobiłem (zgodnie z podpowiedziami dla modelu 4), niestety nic nie pomaga (może w 5 jest inaczej):
1) Ciągnałem za kabelki - niestety bez rezultatu - boję się ciągnąć mocniej z uwagi na to, że istnieje ryzyku wyrwania kabli lub otrzymania żarówki w kloszu.
2) Kręciłem w lewo i prawo - strasznie opornie to idzie, żarówka przesuwa sięo klika mm w lewo / prawo, ale nie wyjdzie.
Pytanie:
Czy ta żarówka jest na gwincie i trzeba ją całkiem odkręcać, czy może na wtyk i kręcenie w obie strony + wyciagnie zarówki jest wystarczajace ?
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam.