Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
: pn mar 28, 2011 10:46
Witam, chciałbym dać ostrzeżenie przed używaniem zamienników Polcaru do napraw nadwozia.
Wjechałem miłej Pani, która agresywnie stała na zielonym w kufer starej Audi 80.
Po rozebraniu przodu okazały się uszkodzenia:
- skorupa zderzaka - pękła,
- kratki skorupy ocalały tylko 2 z 3
- pas przedni - pęknięty
- uszkodzone zaczepy jednej lampy
- pęknięty klosz drugiej lampy (kupiłem komplet lamp inpro)
- zarysowanie maski silnika i lekkie ugięcie lewej krawędzi (wystarczyło po wymianie elementów oprzeć się ciałem i się wyprostowała)
- strzępy z atrapy chłodnicy (2 elementy atrapy + logo VW)
Użyłem do naprawy pasa, skorupy i atrapy zamienników Polcaru, łacznie 340zł, oryginał ponad 1600zł.
Pas Polcaru i skorupa zderzaka mają nie prawidłowe wymiary co powoduje że po montażu skorupa zderzaka wystaje poza obrys błotników (razem około 0,5cm - na oryginale nie ma problemu) dodatkowo słupki skorupy po wewnętrznej reflektorów nie schodzą się z maską tylko wchodzą pod nią (ponad 1cm). Jest problem z regulacją lamp przednich (winny jest pas - jest za płytki - mierzone z oryginałem).
Dodatkowo plastik zamienników jest twardszy co powoduje problemy z niektórymi zatrzaskami, ciężko wszystko spiąc, pękają zaczepy. Metalowe gniazda śrub przekręcają się w materiale pasa.
Lepiej kupić oryginał lub ze szrotu części do malowania, jeżeli komuś zależy na dokładnym spasowaniu elementów i szczelin.
Wjechałem miłej Pani, która agresywnie stała na zielonym w kufer starej Audi 80.
Po rozebraniu przodu okazały się uszkodzenia:
- skorupa zderzaka - pękła,
- kratki skorupy ocalały tylko 2 z 3
- pas przedni - pęknięty
- uszkodzone zaczepy jednej lampy
- pęknięty klosz drugiej lampy (kupiłem komplet lamp inpro)
- zarysowanie maski silnika i lekkie ugięcie lewej krawędzi (wystarczyło po wymianie elementów oprzeć się ciałem i się wyprostowała)
- strzępy z atrapy chłodnicy (2 elementy atrapy + logo VW)
Użyłem do naprawy pasa, skorupy i atrapy zamienników Polcaru, łacznie 340zł, oryginał ponad 1600zł.
Pas Polcaru i skorupa zderzaka mają nie prawidłowe wymiary co powoduje że po montażu skorupa zderzaka wystaje poza obrys błotników (razem około 0,5cm - na oryginale nie ma problemu) dodatkowo słupki skorupy po wewnętrznej reflektorów nie schodzą się z maską tylko wchodzą pod nią (ponad 1cm). Jest problem z regulacją lamp przednich (winny jest pas - jest za płytki - mierzone z oryginałem).
Dodatkowo plastik zamienników jest twardszy co powoduje problemy z niektórymi zatrzaskami, ciężko wszystko spiąc, pękają zaczepy. Metalowe gniazda śrub przekręcają się w materiale pasa.
Lepiej kupić oryginał lub ze szrotu części do malowania, jeżeli komuś zależy na dokładnym spasowaniu elementów i szczelin.