Za głośno po swapie

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Za głośno po swapie

Post autor: passatgl5 » sob gru 18, 2010 14:14

Do budy z benzyny wsadziłem diesla i wtedy dopiero słychac jak kiepsko jest wyciszona buda z benzyny. Czym różniło sie wygłuszenie w dieslu od benzyny. Mam tez TDI ori i tam jest duzo ciszej a w tamtym idealnie slychac kazdy odglos silnika.... macie jakis sposob na to? Nie chodzi mi tu o wygluszanie drzwi i tylnych boczków bo takie opisy znalazlem. Chodzi mi o to w którym miejscu jest wygluszenie halasu od silnika. Czy montaż wygluszenia maski cos pomoze?


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Za głośno po swapie

Post autor: bongo » sob gru 18, 2010 14:20

Jasne,każdy klekot miał wygłuszoną maskę :bajer:
Można jeszcze wygłuszyć ścianę grodziową od środka,też coś pomoże.



Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Za głośno po swapie

Post autor: passatgl5 » sob gru 18, 2010 14:24

To wiem ale czy to wygluszenie maski daje az tak duza roznice.... I chodzi mi o to czy diesel mial inne wygluszenie sciany pod deska rozdzielcza.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

Fenix9009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt sie 27, 2010 22:00

Re: Za głośno po swapie

Post autor: Fenix9009 » wt lut 15, 2011 13:42

heh , to kolego obiektywnie długo nie pojeżdzisz z tym samochodem . Nadwozie diesla ma inna konstrukcje jak nadwozie benzyniaka , chodzi głownie o ilość spawów oraz zgrzewów konstrukcji czyli o sztywnosc i wytrzymałość całej konstrukcji przy wiekszych drganiach własnych jednostki wysokopreznej , bedziesz musiał patrzeć czy nie peka tobie przypatkiem podłoga w pół . A co do wyciszenia no jest ewidentna różnica jak sam zauwarzyłes czyli wyciszenie maski jak i samej sciany grodziowej/ogniowej



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Za głośno po swapie

Post autor: Yaro1981 » wt lut 15, 2011 16:56

Fenix9009, cos nowego :shock:

a co do wygluszenia maski to ja jej wcale nie mam i u mnie prawie nie slychac ze tam cos klekocze :grin:


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
passatgl5
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 544
Rejestracja: sob paź 13, 2007 17:05
Lokalizacja: Bielsko/Kraków
Kontakt:

Re: Za głośno po swapie

Post autor: passatgl5 » wt lut 15, 2011 22:22

Fenix9009 pisze:heh , to kolego obiektywnie długo nie pojeżdzisz z tym samochodem . Nadwozie diesla ma inna konstrukcje jak nadwozie benzyniaka , chodzi głownie o ilość spawów oraz zgrzewów konstrukcji czyli o sztywnosc i wytrzymałość całej konstrukcji przy wiekszych drganiach własnych jednostki wysokopreznej , bedziesz musiał patrzeć czy nie peka tobie przypatkiem podłoga w pół . A co do wyciszenia no jest ewidentna różnica jak sam zauwarzyłes czyli wyciszenie maski jak i samej sciany grodziowej/ogniowej
spoczko bede obserwował jak cos to bede miał taśme klejącą w pogotowiu.... o ile wiem to tego typu różnice były w Mk1. GTI i Diesel miały tą samą bude.


Był MK4: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=lw5z" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest Pink Floyd: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=571536" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię tylne boczki bez dziur na głośniki Golf III Cabrio
Był Golf MK3 Pink Floyd 3D
Był Golf "S" MK1
Był Golf MK3 Avenue
Był Golf MK1 GTI Pirelli
Był Golf MK4 AXR
Było 2x POLO 6N2 1.4
Było A4 B6 AWX
Było A6 C6 2.0 TDI
Było A3 8P 2.0 TDI
Był Golf LX MK1
Jest Golf GL MK1
Jest Skoda Scala

sebus_777
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 09:25
Lokalizacja: forum

Re: Za głośno po swapie

Post autor: sebus_777 » pt lut 18, 2011 23:22

sam zmieniałem silnik na diesla i wiem ze buda w mk3 jest taka sama w benzynie jak i w dieslu i pisząc coś takiego jak ilość zgrzewów jest dla mnie śmieszne :) owszem wygłuszenie było inne ale rożni się tylko tym ze maska jest wygłuszona i ściana grodziowa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości