Wymiana nagrzewnicy-MK 3 z klimą-rozwiązane
: śr paź 20, 2010 01:55
witajcie. Jestem w trakcie wymiany nagrzewnicy. Fotoporada przed nosem, ale zatrzymałem się na etapie w którym nagrzewnicę można wyciągnąć a dokładnie tu:
http://i46.tinypic.com/28jszp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam wersję z klimą i ten element z nagrzewnicą rozpięłem od dolotu powietrza, ale niestety mam za mało miejsca, żeby wysunąć nagrzewnicę do góry.
Zostają mi 2 wyjścia:
1: odkręcić mocowanie metalowe (chciałbym tego uniknąć, bo jak pomyśle sobie , że skrzynke z bezpiecznikami ściągać itd to mi się odechciewa, chyba , że nie trzeba tak dużo rozkręcać, żeby to mocowanie ściągnąć?? ale... kolumna kierownicza itd...)
2: Odkręcić wentylator z dolotem i tu mam problem. Nie wiem jak wygląda sprawa klimy gdybym chciał odkręcić właśnie dolot tak jak to jest w poradzie, które śruby poluzować i czy wogóle mogę to zrobić, bez upuszczenia czynnika?
Proszę was o pomoc, bo już jestem tak nie daleko a mam za mało miejsca, żeby wyjąć to "cholerstwo" nagrzewnicę. Czy dam rade odkręcić i które śruby, żeby wyjąć właśnie ten dolot:
http://i49.tinypic.com/9ixzqq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za pomoc i liczę na was!
EDIT
Walczyłem dziś od rana i próbowałem odkręcić metalowe wzmocnienie, ale śruby przy drzwiach(torx) były nie do ruszenia, więc postanowiłem odkręcić przewody od klimy dochodzące do ściany grodziowe w komorze silnika. Niestety straciłem czynnik klimatyzacji, ale musiałem to zrobić, bo do wyciągnięcia nagrzewnicy brakowało mi 2 cm. Po odkręceniu przewodów wentylator z dolotem powietrza z małymi kombinacjami wyszedł choć było ciężko, potem nagrzewnica i oczywiście była mokra, także wymiana była konieczna. Może komuś przyda się ten opis. Pozdrawiam
http://i46.tinypic.com/28jszp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam wersję z klimą i ten element z nagrzewnicą rozpięłem od dolotu powietrza, ale niestety mam za mało miejsca, żeby wysunąć nagrzewnicę do góry.
Zostają mi 2 wyjścia:
1: odkręcić mocowanie metalowe (chciałbym tego uniknąć, bo jak pomyśle sobie , że skrzynke z bezpiecznikami ściągać itd to mi się odechciewa, chyba , że nie trzeba tak dużo rozkręcać, żeby to mocowanie ściągnąć?? ale... kolumna kierownicza itd...)
2: Odkręcić wentylator z dolotem i tu mam problem. Nie wiem jak wygląda sprawa klimy gdybym chciał odkręcić właśnie dolot tak jak to jest w poradzie, które śruby poluzować i czy wogóle mogę to zrobić, bez upuszczenia czynnika?
Proszę was o pomoc, bo już jestem tak nie daleko a mam za mało miejsca, żeby wyjąć to "cholerstwo" nagrzewnicę. Czy dam rade odkręcić i które śruby, żeby wyjąć właśnie ten dolot:
http://i49.tinypic.com/9ixzqq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za pomoc i liczę na was!
EDIT
Walczyłem dziś od rana i próbowałem odkręcić metalowe wzmocnienie, ale śruby przy drzwiach(torx) były nie do ruszenia, więc postanowiłem odkręcić przewody od klimy dochodzące do ściany grodziowe w komorze silnika. Niestety straciłem czynnik klimatyzacji, ale musiałem to zrobić, bo do wyciągnięcia nagrzewnicy brakowało mi 2 cm. Po odkręceniu przewodów wentylator z dolotem powietrza z małymi kombinacjami wyszedł choć było ciężko, potem nagrzewnica i oczywiście była mokra, także wymiana była konieczna. Może komuś przyda się ten opis. Pozdrawiam