Problem z wycieraczką tylnej szyby - gwint + rdza.
: ndz paź 10, 2010 00:43
Witam.
Mam pewien problem dotyczący tylnej wycieraczki w MK3. Wycieraczka posiada dyszę do spryskiwacza szyby. Na samym dole tuż przy samej klapie, mamy gwint, na który nakręcamy nakrętkę, która z kolei trzyma cały "trzpień" (tak to nazwijmy). Niestety gwint został zryty, dzieci z gimnazjum pokroju dopalaczy JP100% urwały wycieraczkę, ale wiadomo, to nie puszcza odrazu, więc przy okazji gwint został zerwany. Czy podlega to jakiejś wymiianie, ponownemu gwintowaniu itp ? Macie jakiś pomysł ?
No i jeszcze jedno - macie sprawdzony sposób na wiewiórkę przy lampkach rejestracji oraz w miejscach montaży belki osłaniającej lampki ? Te wciskane bolce z plastiku ciągle ryją bo potworze i ruda wskakuje raz dwa...
Mam pewien problem dotyczący tylnej wycieraczki w MK3. Wycieraczka posiada dyszę do spryskiwacza szyby. Na samym dole tuż przy samej klapie, mamy gwint, na który nakręcamy nakrętkę, która z kolei trzyma cały "trzpień" (tak to nazwijmy). Niestety gwint został zryty, dzieci z gimnazjum pokroju dopalaczy JP100% urwały wycieraczkę, ale wiadomo, to nie puszcza odrazu, więc przy okazji gwint został zerwany. Czy podlega to jakiejś wymiianie, ponownemu gwintowaniu itp ? Macie jakiś pomysł ?
No i jeszcze jedno - macie sprawdzony sposób na wiewiórkę przy lampkach rejestracji oraz w miejscach montaży belki osłaniającej lampki ? Te wciskane bolce z plastiku ciągle ryją bo potworze i ruda wskakuje raz dwa...