Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Witam.
Dzisiejszej nocy jakiś ***** włamał się do mojego Golfa mk 4 i wyrwał wkład stacyjki. Dzwoniłem po różnych mechanikach, odwiedziłem kilka warsztatów...i każdy mówi co innego:/
Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu? Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...auto jest w związku z tym unieruchomione...w aso chcieli mi wymieniać cały komputer pokładowy! Cena około 3-4 tysiące;)
A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy? I co wówczas z immo?
Chciałbym uzyskać jakieś obiektywne informacje, tak aby nie dać się zrobić na szaro;)
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Po dokładniejszych oględzinach stwierdziłem, iż została wyjęta też pętka od immo...niestety w środku odłamany został kawałek metalu...czy taka pętla będzie działała? I czy ewentualna jej wymiana będzie wiązała się z koniecznością programowania immo? Podobna sama wymiana stacyjki to nie jest duzo pracy..
Dzisiejszej nocy jakiś ***** włamał się do mojego Golfa mk 4 i wyrwał wkład stacyjki. Dzwoniłem po różnych mechanikach, odwiedziłem kilka warsztatów...i każdy mówi co innego:/
Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu? Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...auto jest w związku z tym unieruchomione...w aso chcieli mi wymieniać cały komputer pokładowy! Cena około 3-4 tysiące;)
A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy? I co wówczas z immo?
Chciałbym uzyskać jakieś obiektywne informacje, tak aby nie dać się zrobić na szaro;)
Będę wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam
Po dokładniejszych oględzinach stwierdziłem, iż została wyjęta też pętka od immo...niestety w środku odłamany został kawałek metalu...czy taka pętla będzie działała? I czy ewentualna jej wymiana będzie wiązała się z koniecznością programowania immo? Podobna sama wymiana stacyjki to nie jest duzo pracy..
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
taknovy1985 pisze:Czy istnieje możliwość wymiany samego wkładu?
możliwe że uszkodzono pętle immo (wymień razem z wkłądem)novy1985 pisze:Samochód ma fabryczny immobilzer...kluczykiem można włączyć zapłon, niestety samochód nie rozpoznaje kluczyka i wyświetla się komunikat immobilizer aktywny...
no wymienisz bębenek a więc będzie inny kształt grotu - czyli inny kluczyknovy1985 pisze:A jeżeli wymienię całą stacyjkę to kluczyk również musi być nowy?
jeśli nikt nie zdziałał programem a przyczyna jest w samej pętli immo to można próbować przełożyć pastylkę ze starego kluczyka albo odczytać pin (jeśli go nie posiadasz) i nauczyć nowy kluczyknovy1985 pisze:I co wówczas z immo?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Wymień stacyjkę jest razem z pętlą,przełóż szklaczka ze starego kluczyka i może odpali jak nic więcej nie nagrzebane.
Re: Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Fotki już wrzuciłem. Oto linki:
http://yfrog.com/73dscf9289j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/judscf9290j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mvdscf9291j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/jmdscf9292j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/5ldscf9293j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/ngdscf9294j" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam za rozmiary plików, ale w wyższej rozdzielczości zdjęcia będą bardziej czytelne.
Jeżeli będzie taka potrzeba mogę zrobić kolejne zdjęcia:)
Domyślam się, że w przypadku konieczności wymiany kluczyków i programowania immo tanio nie będzie?
Przy komputerze prawdopodobnie też grzebali (chyba, że nie zdążyli), ponieważ pokrywa zasłaniająca wejście była na podłodze.
przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek" ?
http://yfrog.com/73dscf9289j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/judscf9290j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/mvdscf9291j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/jmdscf9292j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/5ldscf9293j" onclick="window.open(this.href);return false;
http://yfrog.com/ngdscf9294j" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam za rozmiary plików, ale w wyższej rozdzielczości zdjęcia będą bardziej czytelne.
Jeżeli będzie taka potrzeba mogę zrobić kolejne zdjęcia:)
Domyślam się, że w przypadku konieczności wymiany kluczyków i programowania immo tanio nie będzie?
Przy komputerze prawdopodobnie też grzebali (chyba, że nie zdążyli), ponieważ pokrywa zasłaniająca wejście była na podłodze.
przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek" ?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Rozbierz kluczyk i zobaczysz.Transponder z którego immo czyta kod.novy1985 pisze:przepraszam, ale co to jest "szklaczka, szklaczek" ?
Po twoim opisie sądzę,że masz tdi po 2000roku.Zgadza się?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Po obejrzeniu fotek - pętla nie jest uszkodzona - wystarczy wydłubać ten kawałek metalu ze środka ale jak kupisz nową (czy uzywaną stacyjkę) to bezproblemowo całość założysz (koszt używki u nas to 70z wkładek do całego auta zaczyna się od 200 (za tyle udało mi się kiedyś zdobyć). Samo wyjmowanie tego co zostało w stacyjce nie jest trudne. Wogóle to jacyś fajansiarze byli a nie złodzieje.
Pytanie mam - skąd wogóle jesteś.
Pytanie mam - skąd wogóle jesteś.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
No właśnie myślałem, że spece...samochód otworzyli nie uruchamiając alarmu...zamek nawet chyba tez nie jest uszkodzony..przynajmniej nie powaznie bo otwiera się i zamyka z kluczyka..tyle, ze trochę trudniej kluczyk wyciągnąć...
Jeszcze raz poproszę co muszę wymienić;)
Wydłubać coś ze środka stacyjki? Myślałem, ze już wszystko wydłubali;)
To mam kupić samą wkładkę? Kluczyk wówczas może zostać stary?
Przepraszam za masę pewnie prostych pytań, ale laikiem jestem:/
A jestem z Bydgoszczy..
Jeszcze raz poproszę co muszę wymienić;)
Wydłubać coś ze środka stacyjki? Myślałem, ze już wszystko wydłubali;)
To mam kupić samą wkładkę? Kluczyk wówczas może zostać stary?
Przepraszam za masę pewnie prostych pytań, ale laikiem jestem:/
A jestem z Bydgoszczy..
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
O moje okolice.Wymień całą stacyjkę używkę.Bo kluczyk tak,czy tak musi przyjśc inny,chyba że dasz drugą stacyjkę,czy wkład do przerobienia pod stary kluczyk.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Czyli z tego co zrozumiałem. Wymieniam całą stacyjkę a ze starego kluczyka przekładam transponder immo?
Znalazłem kilka stacyjek na allegro używanych...nigdzie nie napisano czy te stacyjki mają pętlę immo...Ona znajduje się w tym czarnym elemencie? Czy tę pętlę muszę przełozyc ze starej stacyjki do nowej?
A ile kosztuje taka przyjemność? Wolałbym jeden kluczyk do wszystkiego..edzio pisze:,chyba że dasz drugą stacyjkę,czy wkład do przerobienia pod stary kluczyk.
Znalazłem kilka stacyjek na allegro używanych...nigdzie nie napisano czy te stacyjki mają pętlę immo...Ona znajduje się w tym czarnym elemencie? Czy tę pętlę muszę przełozyc ze starej stacyjki do nowej?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
w stacyjce zostały jeszcze kawałki które są zablokowane - trzeba je usunąć. Auto otworzyli ci łamakiem - dlatego jest ciężko teraz wyjmować kluczyk. Nie pamiętam czy da się przełożyć blaszki z jednej stacyjki do drugiej - jeśli by się dąło to wtedy byś mógł zatrzymać stary kluczyk - jeśli się nie da - to będzie trzeba przełożyć pastylkę immo z kluczyka lub do kodować nowe w kluczyki.
Najlepszym rozwiązaniem wg mnie byłoby dać nowy komplet wkładek z nowymi kluczykami i zakodowanie nowych kluczyków.
Pytanie jak jesteś zaawansowany w naprawach i w możliwościach np odczytu pinu, zakodowaniu kluczy (a może masz pasek z pinem przy zapasowym kluczyku).
Trzecia sprawa to zabezpieczenie aut ażeby się ten numer drugi raz nie powtórzył
Najlepszym rozwiązaniem wg mnie byłoby dać nowy komplet wkładek z nowymi kluczykami i zakodowanie nowych kluczyków.
Pytanie jak jesteś zaawansowany w naprawach i w możliwościach np odczytu pinu, zakodowaniu kluczy (a może masz pasek z pinem przy zapasowym kluczyku).
Trzecia sprawa to zabezpieczenie aut ażeby się ten numer drugi raz nie powtórzył
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Daj jakiegoś linka to ci powiem,czy jest pętla ,ale raczej tak bo ciężko zdemontowac.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
No właśnie nie jestem zaawansowany...pinu niestety nie posiadam...o zabezpieczeniach też myślałem...w zasadzie jestem już zdecydowany nie wiem tylko jakie..i tak pewnie każde obejdą jeśli będą chcieli...
Czyli zamek w drzwiach też jest do du** ?
Hmm a w jakim celu mam wydłubywać pozostałe elementy jeśli mam wymienić całą stacyjkę?
Czyli zamek w drzwiach też jest do du** ?
Hmm a w jakim celu mam wydłubywać pozostałe elementy jeśli mam wymienić całą stacyjkę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości