Problem z nowym licznikiem
: pt sie 27, 2010 18:55
Witam, kupiłem nowy licznik do swojego Golfa z obrotkiem, dzisiaj odebrałem przesyłkę, w środku coś lata, licznik wygląda na rozkręcany, po sprawdzeniu żarówek, do czego dostęp jest łatwy, okazuje, że jest tylko jedna żarówka a powinny być trzy, dwóch od zegarka i jedej od szybkościomierza brakuje, są same wtyki, czy możliwe, że żarówki podczas transportu wypadły ? Dzwoniłem do gościa powiedział, że były wszystkie trzy, a on sprzedawał licznik, bo sprzedawał auto i chciał zarobić i wstawił do siebie zwykły a ten sprzedał.
Czy jest możliwość dostępu do wnętrza bez specjalistycznych zabiegów ? Wiem, że to białe jest przylutowane i bez rozwalania się tam dostać raczej nie da, pytanie czy do zegarka można się dostać po prostu odkręcając śrubki ? Nie wiem co z tym fantem zrobić, zasmuciłem się.
Edit. Jednak to żarówki. Jedną wyjąłem przez dziurkę, druga z tego białego to już większy problem ale jakoś da radę. W związku z tym mam pytanie. Pod ile V je podłączyć, żeby sprawdzić czy świecą, na obudowie jest napisane OSRAM 12/1.2 Jak mniemam 1.2V ? Mam akumulatorki 1.2V może pod taki je podpiąć na kabelkach i zobaczy czy świeci ? Czy podłączając pod 1.5V(zwykła bateria) na krótko mogę je spalić ?
Czy jest możliwość dostępu do wnętrza bez specjalistycznych zabiegów ? Wiem, że to białe jest przylutowane i bez rozwalania się tam dostać raczej nie da, pytanie czy do zegarka można się dostać po prostu odkręcając śrubki ? Nie wiem co z tym fantem zrobić, zasmuciłem się.
Edit. Jednak to żarówki. Jedną wyjąłem przez dziurkę, druga z tego białego to już większy problem ale jakoś da radę. W związku z tym mam pytanie. Pod ile V je podłączyć, żeby sprawdzić czy świecą, na obudowie jest napisane OSRAM 12/1.2 Jak mniemam 1.2V ? Mam akumulatorki 1.2V może pod taki je podpiąć na kabelkach i zobaczy czy świeci ? Czy podłączając pod 1.5V(zwykła bateria) na krótko mogę je spalić ?