obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
witam. ostatnio podczas dość mocnej ulewy szyby w golfiku zaczęły mi strasznie parować. zaraz pomyślałem że filtr do wymiany, tak zrobiłem kupiłem nowy i przy wymianie zauważyłem że mam klapke od obiegu wew. i zew. problemu by nie było ale klima mi nie działa jak narazie a przy włączeniu dmuchawy na obiegu wewn. mało co daje
i mam dwa pytania.
- kiedy sie otwiera ten obieg? gdy włącze klime?
- i gdzie idą kable do silniczka od tej klapki? chciałbym narazie je odłączyć żeby m,i nie zamykało tej klapki bo coraz częsciej pada i jeździć nie idzie...
i mam dwa pytania.
- kiedy sie otwiera ten obieg? gdy włącze klime?
- i gdzie idą kable do silniczka od tej klapki? chciałbym narazie je odłączyć żeby m,i nie zamykało tej klapki bo coraz częsciej pada i jeździć nie idzie...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
Luknij ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
czytałem już kiedyś i dlatego wymniłem filtr w pierwszej kolejności. ale nie mam climatronika tylko manual i tylko muszę tą klapkę jakoś zostawić otwartą i będe wiedział czy coś sie poprawi czy szukać dalej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
klapka jest zasilana siłownikiem podciśnieniowym, wężyk do niego wchodzi do kabiny od strony silnika między rurkami nagrzewnicy, sterowany jest elektrozaworem. Klapka sie zamyka jak naciśniesz MAX, przy NORM pozostaje obieg otwarty z zewnątrz. No to zassaj powietrze rurką tą co wchodzi koło nagrzewnicy klapa się powinna otworzyć odczep rurkę i tak zostaw.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
Paweł Marek, a jak włączę przycisk MAX przy wyłączonej klimie to też obieg się zamknie, czy to tylko z klimą działa.( Też u siebie posiadam klimę manualną - działającą). Brakuje mi czasem obiegu wew. - nie wiedziałem jak się go uruchamia
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
tu jest problem , bo są klimy manualne w których po naciśnięciu klawisza obiegu zamkniętego uruchamia się jednocześnie klima , i to był błąd konstruktorów , ale to występowało w starszych modelach aut , teraz klawisz z zakręconą strzałką niezależnie otwiera i zamyka obieg zamknięty , ale jeśli masz starszy model to można wszystko to przerobić , wystarczy niewielka modyfikacja kabli przy włączniku zespolonym klimy i obiegu zamkniętego
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
mam auto z '93 roku więc pewnie stary model klimy, a dużo jest do przerobienia??
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
trzeba tylko wypiąć jeden kabel , za godzinke Ci napisze który , bo muszę luknąć na schemat bo nie pamiętam
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
niestety , u Ciebie konieczna jest ingerencja w wyłącznik który masz , albo co lepsze kupno innego
na lewej fotce masz rozkład styków w nowej wersji ( klawisz z symbolem zakręconej strzałki ) po prawej stary typ z napisem NORM i MAX styki są inaczej skonstruowane
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
no nic to sobie chyba odpuszczę.
aha, ale czy to znaczy że nie ma możliwości włączenia obiegu zamkniętego w mojej wersji auta ('93 klima manual)
aha, ale czy to znaczy że nie ma możliwości włączenia obiegu zamkniętego w mojej wersji auta ('93 klima manual)
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
a w jaki sposób?? w tej chwili po wciśnięciu MAX włącza się klima
kupno takiego przycisku rozwiązuje cały problem?? I czy w ogóle nie potrzebował bym do tego jeszcze wtyczki która w niego wchodzi, bo pewnie u mnie jest inna? http://moto.allegro.pl/item1180346103_v ... 0_pln.html
kupno takiego przycisku rozwiązuje cały problem?? I czy w ogóle nie potrzebował bym do tego jeszcze wtyczki która w niego wchodzi, bo pewnie u mnie jest inna? http://moto.allegro.pl/item1180346103_v ... 0_pln.html
obieg zewnętrzny/wewnętrzny przy klimatyzacji -problem.
kupno takiego wyłącznika rozwiązuje Twój problem w takim zakresie że będziesz mógł włączać sobie niezależnie i klimę i obieg zamknięty , teraz masz tak że jak włączysz obieg zamknięty automatycznie zaczyna pracować kompresor , jeśli wydaje Ci się że wtyczka Twojego wyłącznika jest inna , to trzeba załatwić wyłącznik z kostką i przełożyć kabelki z Twojej do nowej i po problemie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości