parujące szyby po raz setny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
parujące szyby po raz setny
Witam. zrzuciłem zderzak - klapy w porządku przy jednej jakby uszczelka gumowa wypadała więc korzystając z możliwości została wymieniona i podsilikonowana:] zobaczymy czy coś to zmieni. jeśli chodzi o drugą moją typowaną możliwość - zdecydowanie nie przecieka nie sączy się po drugiej stronie grodzi gdzie idą kable.. resztę czas pokaże.
parujące szyby po raz setny
Ja natomiast zauważyłem jedno .... jak wszystko mamy ogarnięte i sprawdzone --- to jedyne miejsca gdzie pojawia się wilgoć -- i wyłazi od dołu do góry --- są uszczelki - a właściwie tapicerki przy drzwiach .... Nie jest tak - że wsiadamy i od razu jest w aucie biało .... Para wyłazi powoli spod tapicerek i atakuje szybę ...
I teraz wypadałoby --- zobaczyć w jakim stanie są uszczelnienia na blachach pod tapicerkami - odpływy w drzwiach ... i stan tych uszczelek od zewnątrz
I teraz wypadałoby --- zobaczyć w jakim stanie są uszczelnienia na blachach pod tapicerkami - odpływy w drzwiach ... i stan tych uszczelek od zewnątrz
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
parujące szyby po raz setny
no może i uszczelki nie bardzo wiem jak mam je sprawdzić i stwierdzić kiedy są ok a kiedy nadają się do wymiany.
Cały czas nie daje mi spokoju uszczelka dookoła karoserii uszczelniająca drzwi po całym ich obwodzie.. sam odpływy i uszczelki w drzwiach u dołu uważam, że jest tam wszystko ok. rozbierałem te drzwi i nie wydaje mi się, żeby po wyjeździe z fabryki ktoś rozbierał te drzwi i odkrecał ta blachę do której później mocowane są elektryczne i mechaniczne części drzwi. odpływy drożne przepychane jak wkładam palce pod uszczelkę mam tam wilgoć parę kropli ale nie tak, że chluśnie woda po odgięciu uszczelki - chociaż nad tym się zastanawiam czy jakoś ich nie odsunąć od blach może jakoś je zasysa i nie spływa? a te uszczelki o których wspomniałem jako podejrzane.. czy i w jakich pieniądzach da się to wymienić? i przede wszystkim czy jest sens? wydaje mi się, że zaparowany rant górny drzwi na styku z uszczelką ( lub styku braku ;p) dokumentowałem na początku postu zdjęciem.. A może są jakieś specyfiki, żeby te uszczelki uzdatnić? nie wiem sam. może ktoś podpowie? chociaż trochę dziwne dla mnie, że w 12letnim aucie uszczelki drzwi miałyby skapitulować...
pozdravwiam
ps. po zabiegu podklejenia uszczelki lewej klapy dekompresyjnej dalej szyby parują. jako ciekawostka wczoraj wymacałem troszkę wody w okolicach tej kratki więc gdzieś miałem nadzieję na to, że sprawcę odkryłem..
ps2. czy przebiegi rzędu 15-20km jednorazowo niegarażowanie i to, że za każdym razem z zimnego silnika rozpoczynam jazdę może być powodem problemów i nie powinienem szukać dalej???
Prosiłbym o informacje kto ile km pokonuje dziennie po ile naraz.. może jakaś prawidłowość się znajdzie
Cały czas nie daje mi spokoju uszczelka dookoła karoserii uszczelniająca drzwi po całym ich obwodzie.. sam odpływy i uszczelki w drzwiach u dołu uważam, że jest tam wszystko ok. rozbierałem te drzwi i nie wydaje mi się, żeby po wyjeździe z fabryki ktoś rozbierał te drzwi i odkrecał ta blachę do której później mocowane są elektryczne i mechaniczne części drzwi. odpływy drożne przepychane jak wkładam palce pod uszczelkę mam tam wilgoć parę kropli ale nie tak, że chluśnie woda po odgięciu uszczelki - chociaż nad tym się zastanawiam czy jakoś ich nie odsunąć od blach może jakoś je zasysa i nie spływa? a te uszczelki o których wspomniałem jako podejrzane.. czy i w jakich pieniądzach da się to wymienić? i przede wszystkim czy jest sens? wydaje mi się, że zaparowany rant górny drzwi na styku z uszczelką ( lub styku braku ;p) dokumentowałem na początku postu zdjęciem.. A może są jakieś specyfiki, żeby te uszczelki uzdatnić? nie wiem sam. może ktoś podpowie? chociaż trochę dziwne dla mnie, że w 12letnim aucie uszczelki drzwi miałyby skapitulować...
pozdravwiam
ps. po zabiegu podklejenia uszczelki lewej klapy dekompresyjnej dalej szyby parują. jako ciekawostka wczoraj wymacałem troszkę wody w okolicach tej kratki więc gdzieś miałem nadzieję na to, że sprawcę odkryłem..
ps2. czy przebiegi rzędu 15-20km jednorazowo niegarażowanie i to, że za każdym razem z zimnego silnika rozpoczynam jazdę może być powodem problemów i nie powinienem szukać dalej???
Prosiłbym o informacje kto ile km pokonuje dziennie po ile naraz.. może jakaś prawidłowość się znajdzie
parujące szyby po raz setny
pawelek1z2, a zrobiłeś to co opisywałem na początku tematu ? tj kupiłeś pochłaniacze ?
Są teraz w Biedrze HUMI STOP ---- pięknie działające ... Jak sprawdzałem Hygrometrem .... to po zastosowaniu ich u mnie ( 2szt ) poziom wilgoci w powietrzu spadła z 64% do niecałych 32% w okresie jak padało ....
Są teraz w Biedrze HUMI STOP ---- pięknie działające ... Jak sprawdzałem Hygrometrem .... to po zastosowaniu ich u mnie ( 2szt ) poziom wilgoci w powietrzu spadła z 64% do niecałych 32% w okresie jak padało ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
parujące szyby po raz setny
Ja kupiłem w leclerku jeden pochłaniacz taki jak taka poduszeczka z grochem i w sumie nie wiem czy pomaga, gazety też wożę pod peteksami ale raz szyby miałem zaparowane.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
parujące szyby po raz setny
Kup takie o jakich pisałem ... byś widział i wylewał wodę z auta - która zbierze się w pojemniku
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: parujące szyby po raz setny
Widziałem i kupiłem tej samej firmy, ale leżącą obok wersje do auta bez pojemnika w "skarpecie" po 8 czy 9 zł Śmierdzi to jednak trochę.Haki pisze:pawelek1z2
Są teraz w Biedrze HUMI STOP ---- pięknie działające ... Jak sprawdzałem Hygrometrem .... to po zastosowaniu ich u mnie ( 2szt ) poziom wilgoci w powietrzu spadła z 64% do niecałych 32% w okresie jak padało ....
parujące szyby po raz setny
Skarpetę mam w bagażniku ... z tyłu za fotelami 2 w pojemnikach .... pięknie to działa
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
parujące szyby po raz setny
raz jeszcze zapytam. jakie robicie przebiegi i czy wam paruje czynie.. może o to wlaśnie chodzi też?
Re: parujące szyby po raz setny
pawelek1z2 pisze:raz jeszcze zapytam. jakie robicie przebiegi i czy wam paruje czynie.. może o to wlaśnie chodzi też?
Golfem tygodniowo około 200km ... x 2 w miesiącu czyli 400km
Jak jadę sam - pary nie mam nigdy .... nawet jak leje etc ...
Problem się zaczyna jak ktoś jedzie ze mną ...
Zauważyłem jedno - u brata w deszczu 4 osoby w środku - AUDI A2 - zero pary ...
U mnie w służbowym Kangoo - choćbym miał 3cm wody w aucie szyby nie zaparują ....
Wydaje mi się ,że Golf ma słabą wymianę powietrza wewnątrz z tym zewnętrznym .. Powietrze nie ma gdzie uciekać ( są niby klapki pod zderzakiem ) --- ale to o kant rozbić ...
W wielu autkach np starszych mercedesach - audi ... w tylnych tapicerkach były wloty powietrza na szybki ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
parujące szyby po raz setny
A czy przypadkiem we variancie te kratki u podstaw szyb bocznych bagażnika to nie właśnie wlot powietrza? Mi właśnie te szyby najbardziej parujo jak juź parujo, bo ostatnio nie ma z tym problemu.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Re: parujące szyby po raz setny
Skrzak pisze:A czy przypadkiem we variancie te kratki u podstaw szyb bocznych bagażnika to nie właśnie wlot powietrza? Mi właśnie te szyby najbardziej parujo jak juź parujo, bo ostatnio nie ma z tym problemu.
Owszem u nas w bagażniku takowe są ... ale w innych markach i z tyłu przy pasażerach takie były ...
Jak się zrobi cieplej -- znów zrzucę boczki z bagażnika + całą podłogę ... i się przyjrzę jak to tam wygląda ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pawelek1z2
- Użytkownik
- Posty: 284
- Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
- Lokalizacja: LBN
parujące szyby po raz setny
Haki, - wychodzi na to, że robisz połowę tego co ja, czyli niezbyt duże przebiegi. Do tego ja garażuje pod chmurką i zaraz się okaże, że w dużym stopniu to nasze parowanie wynika z niedogrzania auta .. zrobiłem na weekendzie prawie 300km i jak odparowały szyby tak więcej pary wodnej nie widziałem w ciągu tych paru dni, podczas gdy normalnie już po paru km coś było. Zapewne w pon będzie wraz to samo, albo i nie bo np zmieni się wilgotność powietrza.. Co do rozbiórki tyłu nic tam ciekawego nie zobaczysz w sumie.. te wloty nad szybami w bagażniku są bo są miało to pomagać w praktyce tak jak mówisz nie sprawdza się - goła blacha wygłuszenie pod spodem kratki te dekompresyjne. żeby np nawiewy na te szyby były doprowadzone to może by coś lepiej było a tak to swobodne ruchy mas powietrza zostaje.. Ja nawet wywaliłem te graty ( te obudowy na apteczke gaśnicę ) ze schowków w boczkach bagażnika by mieć cyrkulację lepszą. Kupię pochłaniacze wilgoci tak jak mówiłeś i zobaczymy na ile się poprawi;)
co do tego, że jedne auta parują inne nie to faktycznie temat ciekawy.. Ojca audi 80 b4 która nie jest zadbana tylko schlewiona nigdy nie miala zaparowanych szyb a zdarzało się ojcu ze spaceru w deszczu do auta wchodzić, brudne mokre buty i przewóz różnych artykułów. Nie wspomnę już o tym, że ziemia piasek nad i pod dywanikami to obowiązkowe wyposażenie. NA GRUBO. Pociesza lub martwi jedynie to, że zaparowane szyby widziałem też w nowszych autach, paroletnich nawet..
Od kiedy zacząłem walczyć z tymi szybami i wykluczałem po kolei wszystko mogę stwierdzić , że poprawiła się szybkość znikania zaparowania na postoju ale podczas jazdy po prostu jakby nie wyrabiało osuszać i było tak a nie inaczej. Nieszczęsne uszczelki to jedynie nie daje mi spokoju - chyba więcej nic nie wymyślę.
pozdrawaim
co do tego, że jedne auta parują inne nie to faktycznie temat ciekawy.. Ojca audi 80 b4 która nie jest zadbana tylko schlewiona nigdy nie miala zaparowanych szyb a zdarzało się ojcu ze spaceru w deszczu do auta wchodzić, brudne mokre buty i przewóz różnych artykułów. Nie wspomnę już o tym, że ziemia piasek nad i pod dywanikami to obowiązkowe wyposażenie. NA GRUBO. Pociesza lub martwi jedynie to, że zaparowane szyby widziałem też w nowszych autach, paroletnich nawet..
Od kiedy zacząłem walczyć z tymi szybami i wykluczałem po kolei wszystko mogę stwierdzić , że poprawiła się szybkość znikania zaparowania na postoju ale podczas jazdy po prostu jakby nie wyrabiało osuszać i było tak a nie inaczej. Nieszczęsne uszczelki to jedynie nie daje mi spokoju - chyba więcej nic nie wymyślę.
pozdrawaim
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Re: parujące szyby po raz setny
Najlepszy sposób to umyc szyby woda z plynem do naczyn ciepla , potem przemyc czysta woda - uzyc szmatek z mikofibry jedna myjemy a po wodzie wycieramy do sucha
Aby szybki nie parowaly nam , najlepiej przed celem 200 300 m wlaczyc zimny nawiew aby wyrównac temp , a najlepiej szybki w dol na parkingu , dla tych co maja korbkotronik to otworzyc dzwi dobre sa tez pochlaniacze wilgoci z auchen za 5 zl
Aby szybki nie parowaly nam , najlepiej przed celem 200 300 m wlaczyc zimny nawiew aby wyrównac temp , a najlepiej szybki w dol na parkingu , dla tych co maja korbkotronik to otworzyc dzwi dobre sa tez pochlaniacze wilgoci z auchen za 5 zl
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości