Strona 3 z 5

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: pn wrz 20, 2010 20:13
autor: novy1985
heh...miałem na myśli strzeżony w godzinach nocnych;) poza tym chyba lepiej przejść się do sklepu i mieć auto niż już wszędzie chodzić;)

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: pn wrz 20, 2010 20:17
autor: greg
nie zrozumiałeś mnie - chodzi mi o to że musisz sobie auto jakoś zabezpieczyć żeby nie odjechało - bo parking strzeżony to półśrodek. Ja jeżdżę wszędzie i zostawiam wszędzie - nie myślę czy go ukradną czy się włamią. Po 1 zabezpieczenie po 2 autocasco

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: pn wrz 20, 2010 21:19
autor: novy1985
Jakieś zabezpieczenie pewnie założę...ale to tez półśrodek...zresztą każde obejdą jak bardzo będą chcieli...a AC posiadam..nie wyobrażam sobie nie mieć tym bardziej po ostatnich wydarzeniach...

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: pn wrz 20, 2010 21:33
autor: edzio
najlepsze jakies własne,wymyślone mały pstryczek,czy coś,bo to fabryczne dla speca jest do rozbrojenia w minutę.

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: pn wrz 20, 2010 21:51
autor: greg
novy1985 pisze:Jakieś zabezpieczenie pewnie założę..
odcięcie linii K przed zegarami ale tak żeby nie dało się dostać po wyjęciu zegarów, odcięcie sygnału od czujników :położenia wału i obrotów ale musi być tak zamaskowane żeby nie było widać różnicy w wiązce. Powiesz, ze półśrodek - linia K - potrzebna im do wyłączenia immo (nie można odcinać linii przy wtyczce bo jest wiele innych punktów), odcięcie czujników jest w razie gdyby goście przyszli z własnym komputerem

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 08:39
autor: novy1985
Brzmi obiecująco, ale...jak to się ma do ewentualnych napraw? To jest odcięcie podobne do odcięcia zapłonu z ukrytym przyciskiem czy dosłowne?

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 08:47
autor: edzio
dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 11:52
autor: greg
edzio pisze:dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.
sprawdzałeś? że straszysz.
novy1985, linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz - gdzie go zamontujesz twoj asprawa - możesz nawet i w bagażniku - tylko daleko trzeba jechać z kablami)
odcięcie czujników - niestety ukryty włącznik uruchamiany przed rozruchem

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 20:50
autor: edzio
greg pisze:linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz -
No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz .Super porady :bigok:

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 22:39
autor: greg
edzio pisze:No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz
ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 22:42
autor: greg
dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce. :hmm:

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 22:49
autor: edzio
greg pisze:ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.
nie ma czegoś takiego ,linia k w pewnej swojej części jest też linią kodową .Są prostrze i skuteczniejsze sposoby zabezpieczenia.Co ci po rozcięciu lini jak ktoś przyjdzie ze swoim sterem silnika itd....

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 22:53
autor: edzio
greg pisze:dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce.
oczywiście nie będe go wykręcał ,tylko wyjmę bezpiecznik od jego zasilania i efekt ten sam,cały czas o tym mówię ,że jeżeli gdzieś przetnie przed samym sterem to go nie odpali.

Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka

: wt wrz 21, 2010 22:59
autor: greg
pozwól że ci wyjaśnię- linia K - diagnostyczna idzie od wtyczki diagnostycznej do licznika. Z licznika wychodzi już inna linia, która się komunikuje ze sterownikiem. Czyli - odcięcie linii K - nie wpłynie na komunikację sterownik - licznik - auto odpali ale.. nie da się wyłączyć immo i nie da się oczytać pinu itd.