Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
heh...miałem na myśli strzeżony w godzinach nocnych;) poza tym chyba lepiej przejść się do sklepu i mieć auto niż już wszędzie chodzić;)
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
nie zrozumiałeś mnie - chodzi mi o to że musisz sobie auto jakoś zabezpieczyć żeby nie odjechało - bo parking strzeżony to półśrodek. Ja jeżdżę wszędzie i zostawiam wszędzie - nie myślę czy go ukradną czy się włamią. Po 1 zabezpieczenie po 2 autocasco
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Jakieś zabezpieczenie pewnie założę...ale to tez półśrodek...zresztą każde obejdą jak bardzo będą chcieli...a AC posiadam..nie wyobrażam sobie nie mieć tym bardziej po ostatnich wydarzeniach...
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
najlepsze jakies własne,wymyślone mały pstryczek,czy coś,bo to fabryczne dla speca jest do rozbrojenia w minutę.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
odcięcie linii K przed zegarami ale tak żeby nie dało się dostać po wyjęciu zegarów, odcięcie sygnału od czujników :położenia wału i obrotów ale musi być tak zamaskowane żeby nie było widać różnicy w wiązce. Powiesz, ze półśrodek - linia K - potrzebna im do wyłączenia immo (nie można odcinać linii przy wtyczce bo jest wiele innych punktów), odcięcie czujników jest w razie gdyby goście przyszli z własnym komputeremnovy1985 pisze:Jakieś zabezpieczenie pewnie założę..
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
Brzmi obiecująco, ale...jak to się ma do ewentualnych napraw? To jest odcięcie podobne do odcięcia zapłonu z ukrytym przyciskiem czy dosłowne?
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
sprawdzałeś? że straszysz.edzio pisze:dosłownie,tylko nie odcinaj żadnych czujników ,bo będzie ci błędami walic,jak nie załaczysz ,a włączysz zapłon.
novy1985, linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz - gdzie go zamontujesz twoj asprawa - możesz nawet i w bagażniku - tylko daleko trzeba jechać z kablami)
odcięcie czujników - niestety ukryty włącznik uruchamiany przed rozruchem
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz .Super poradygreg pisze:linia K - ukryty włącznik gdziekolwiek w aucie używany tylko podczas diagnozy zegarów lub sterownika silnika (czyli tylko wtedy właczasz -
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.edzio pisze:No no najlepiej linię K silnika rozłączyc to go nawet sam nie odpalisz
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce.
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
nie ma czegoś takiego ,linia k w pewnej swojej części jest też linią kodową .Są prostrze i skuteczniejsze sposoby zabezpieczenia.Co ci po rozcięciu lini jak ktoś przyjdzie ze swoim sterem silnika itd....greg pisze:ty jednak teoretyk jesteś. pokaż mi linię K idącą do wtyczki diagnostycznej bezpośrednio ze sterownika silnika. Konkretnie z którego pinu mądralo.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
oczywiście nie będe go wykręcał ,tylko wyjmę bezpiecznik od jego zasilania i efekt ten sam,cały czas o tym mówię ,że jeżeli gdzieś przetnie przed samym sterem to go nie odpali.greg pisze:dla ułatwienia powiem ci tak - wyjmij zegary i spróbuj się połączyć ze sterownikiem silnika
Co ja gadam - przecież ty nie będziesz brał śrubokręta do ręki bo pobrudzisz sobie ręce.
Włamanie do golfa mk 4/ wyrwana stacyjka
pozwól że ci wyjaśnię- linia K - diagnostyczna idzie od wtyczki diagnostycznej do licznika. Z licznika wychodzi już inna linia, która się komunikuje ze sterownikiem. Czyli - odcięcie linii K - nie wpłynie na komunikację sterownik - licznik - auto odpali ale.. nie da się wyłączyć immo i nie da się oczytać pinu itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości