Strona 2 z 2

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: czw sie 15, 2019 07:42
autor: wesol
Rynienka podszybia nad filtrem kabinowym musi puszczać wode. Leje się na silnik nawiewu i potem to już na nogi pasażera.

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: czw sie 15, 2019 08:56
autor: riccardoa
wesol pisze:
czw sie 15, 2019 07:42
Rynienka podszybia nad filtrem kabinowym musi puszczać wode. Leje się na silnik nawiewu i potem to już na nogi pasażera.
Ta,zwłaszcza że pisze,że wodę ma z lewej strony i w lewej kratce nawiewu.

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: czw sie 15, 2019 10:07
autor: wesol
Pomyliłem ze stroną pasażera. 😂

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: czw sie 15, 2019 12:27
autor: kewinpol
Tak z lewej strony się wiecznie leje, nie z prawej. Muszę zdjąć boczek i dać silikon wokół blachy w drzwiach plus wzdłuż szyby słupka A, może tam się leje.

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: pn wrz 09, 2019 19:57
autor: wojtix90
Witam serdecznie, aktualnie zmagam się z podobnym problemem w MK4, czyli dostająca się woda pod wycieraczką od strony kierowcy. Odkręciłem boczek od drzwi i zauważyłem brak kilku śrubek mocujących blachę od podnoszenia szyb (prawdopodobnie lakiernik pogubił śruby...). Czy ktoś z forumowiczów ma wiedzę jakiej dokładnie średnicy i długości są te śrubki? (oznaczone na zdjęciu kolorem czerwonym).
Obrazek
Zdjęcie zapożyczone z forum elektroda od użytkownika kiciak1986

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: pn wrz 09, 2019 23:58
autor: myszazro
M6x12

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: wt wrz 10, 2019 19:05
autor: kewinpol
Ja wreszcie rozwiązałem problem. Zerknąłem pod nogami pasażera i okazało się, że wypiął się gumowy przewód odprowadzający wodę z układu klimy i woda się zbierała na prawej stronie po czym przeciekała na lewą. Tylko nie wiem gdzie dokładnie ma być podłączony ten gumowy wężyk odprowadzający wodę, a klimę mam dokładaną, więc też trochę inaczej.

[mk4] Re: Wilgotna podłoga po stronie kierowcy.

: sob lis 02, 2019 15:54
autor: komikx
W fabrycznie montowanej klimatyzacji, z najniższego punktu dna "kombajnu" nagrzewnicy wychodzi króciec - plastikowa sztywna rurka. Rurka wchodzi bezpośrednio w otwór w przegrodzie między komorą silnika a kabiną. Dalej woda spływa po prostu po przegrodzie na jednię.