Zatem zakładajmy tektury
Ermac20, najpierw pytasz o mk5, a teraz dajesz przykład busa, podobnie jak
KamilP i
kisiu7201, a ja się pytam zatem co ma piernik do wiatraka? Tak się składa Panowie, że też czasem w robocie jeżdżę Ducato z (2009 roku chyba- czyli w miarę nowym, przedtem jeździłem też dostawczymi VW, ale do rzeczy), w ducato jest podobnież system- patent (fachowej nazwy nie pamiętam ale pytał kolega o to w serwisie), który właśnie nie pozwala na nagrzanie auta na postoju, pan w serwisie miał powiedzieć że to coś w związku z "ciąganiem" ciężkich ładunków, ale mniejsza o to, poza tym auta dostawcze to zupełnie inna bajka niż osobówki, miewają o wiele więcej płynu w układzie i dodatkowe nagrzewnice wkładane w mały obieg- dlatego np. na postoju ciężko nagrzać, słowem układ dostosowany jest do większych obciążeń. U mnie tez co lepsi fachmani wkładają tekturę w różnych konfiguracjach, a efekt podobny jak bez niej.
Nie jest moim celem udowadniać Wam, żeby nie zakładać tektury- chcesz rób jak uważasz, ale nadal będę twierdził, że w przypadku opisanym przez autora na początku i to o czym pisze np.
apek, sprawcą zamieszania jest termostat. (Tez w zeszłym roku jeździłem zima dieslem (osobowym nie vw) i już przy -5 temperatura spadała na łeb na szyję i tylko w tym jednym aucie na 5, dlaczego nie w innych?)
ja takze mam golfera v tdi i dojezdzam codziennie 15km na uczelnie moj gofer bez problemu lapie 90 stopni po okolo 2-3 km ma bez problemu 70 a na postoju spada tak jak pisze kolega kisiu7201
, przy obecnych temperaturach??
to chyba masz ogrzewanie postojowe?