nagrzewnica golf IV

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

nagrzewnica golf IV

Post autor: liteon0 » czw lut 09, 2012 16:38

Koledzy sorki, że odkopuję temat... wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj jak włączę ogrzewanie to z kratek leci para (dosłownie widać jak się z nich wydobywa, po pewnym czasie znika) i parują szyby, czuć taki dziwny zapach.. nie da się autem jeździć :-( sprawdzałem dywaniki i są suche. To chyba będzie wina nagrzewnicy?
Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: nagrzewnica golf IV

Post autor: Haki » czw lut 09, 2012 18:31

liteon0 pisze:Koledzy sorki, że odkopuję temat... wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj jak włączę ogrzewanie to z kratek leci para (dosłownie widać jak się z nich wydobywa, po pewnym czasie znika) i parują szyby, czuć taki dziwny zapach.. nie da się autem jeździć :-( sprawdzałem dywaniki i są suche. To chyba będzie wina nagrzewnicy?
Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?

Z tego co pamiętam to czy manual czy cilmatronic - środek spuścić trzeba ( podjedź do zakładu i go dla Ciebie przechowają za niewielką opłatą )
To co opisujesz - to ewidentnie walnięta nagrzewnica ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

nagrzewnica golf IV

Post autor: grg474 » czw lut 09, 2012 23:22

liteon0 pisze:Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?
identycznie


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

nagrzewnica golf IV

Post autor: Qto » czw lut 09, 2012 23:24

Haki pisze:Z tego co pamiętam to czy manual czy cilmatronic - środek spuścić trzeba
dobrze pamiętasz...czynnik chłodniczy jest zarówno w ręcznej klimie jak i w automatycznej.
liteon0, przy Twoich objawach powinieneś zaobserwować ubytki płynu chłodniczego



liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

nagrzewnica golf IV

Post autor: liteon0 » pt lut 24, 2012 20:22

Qto pisze:przy Twoich objawach powinieneś zaobserwować ubytki płynu chłodniczego
dokładnie ubyło trochę płynu, ale nie tak dużo
Autko stało nie ruszane 2 tyg, a że zrobiło się cieplo więc trzeba zająć się nagrzewnicą. Pojechałem dzisiaj do zakładu żeby spuścili srodek, a koleś który tam pracuje powiedział, że nie można jeździć jak nie będzie tego środka bo klima się zatrze :shock: powiedział, że najlepiej by było gdybym samochód zostawił u nich i oni to wymienią (koszt 400zł)... więc podziękowałem... Jak to jest? Koleś chciał mnie naciągnąć?


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

nagrzewnica golf IV

Post autor: Haki » pt lut 24, 2012 20:33

:ass: im się chyba zatrze a nie klima .... przecież jak jej nie uruchomisz - to nie pracuje kompresor i klima nie działa
Znam kilku magików - którzy mają klimę , od kilku lat bez środka ,,, nic nie uruchamiają ,bo nawet w zimie mają lekko szybę uchyloną :popcorn: i jakoś ostatnio jeden z nich pojechał na odgrzybienie klimy ( nie użytej ani razu przez 4 lata ) + naładowanie nowego środka ... i chłodzi pięknie


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

nagrzewnica golf IV

Post autor: liteon0 » pt lut 24, 2012 20:55

W takim razie w przyszłym tyg pojadę do innego zakładu


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

nagrzewnica golf IV

Post autor: grg474 » sob lut 25, 2012 10:53

Haki pisze: to nie pracuje kompresor i klima nie działa
haki - nowa polówka co nie ma sprzęgiełka na kole tylko wewnątrz - brak środka = zabicie kompresora
mk4 akurat ma sprzęgiełko na kole - można spokojnie jeździć bez środka chłodniczego


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: nagrzewnica golf IV

Post autor: Haki » sob lut 25, 2012 16:03

grg474 pisze:
Haki pisze: to nie pracuje kompresor i klima nie działa
haki - nowa polówka co nie ma sprzęgiełka na kole tylko wewnątrz - brak środka = zabicie kompresora
mk4 akurat ma sprzęgiełko na kole - można spokojnie jeździć bez środka chłodniczego
Zgadza się ... akurat moja wypowiedź tyczyła się MK IV - bo o nim mowa w temacie


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Szymon Jarosz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 804
Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

nagrzewnica golf IV

Post autor: Szymon Jarosz » ndz lut 26, 2012 00:35

Jezeli nie ma gazu w ukladzie ,to sprezarka nigdy sie nie zalaczy .Mozesz sobie guzik do woli naciskac.


ObrazekObrazekObrazek

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

nagrzewnica golf IV

Post autor: liteon0 » pn lut 27, 2012 20:38

Koledzy a co z poduszką pasażera? Odkręcam deskę i wyjmuję a poducha zostaje razem z tą belką co jest pod deską, czy trzeba podważyć zaślepkę poduszki i tam odkręcić? Bo w necie znalazłem dwie sprzeczne informacje.


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

nagrzewnica golf IV

Post autor: Qto » pn lut 27, 2012 21:20

Poducha zostaje pod deską, normalnie zdejmujesz deskę nie myśląc o airbagu pasażera...zaślepkę też zostawiasz w spokoju



lezak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 11:58
Lokalizacja: L-n

nagrzewnica golf IV

Post autor: lezak » wt mar 06, 2012 18:48

A czy byłby sens uszczelniać układ takimi "wiórkami do uszczelniania"? nie wiem jak to się fachowo nazywa ;) coś by to dało?
U mnie nie widać pary z kratek ale myślę że coś jest nie tak ponieważ mam tłuste szyby(zachodzą, szybko po ich umyciu i wyczyszczeniu, nie pomaga nawet anty para) i wciąż mi one parują. Ponadto jak grzeje w aucie gdzieś powolutku(w małych ilościach) ucieka płyn. Nie wiem czy jest sens rozbierać bo nie wiem od czego zacząć ... bo to może też być coś z nawiewem zewn/wewn. tak wyczytałem na forum ;)

Możecie coś doradzić? gdzie szukać? od czego zacząć?



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

nagrzewnica golf IV

Post autor: guziolek » wt mar 06, 2012 20:53

lezak,raczej nic dobrego to nie przyniesie, co najwyżej może zaszkodzić silnikowi, bo pozapycha w nim kanały i będzie się przegrzewał. Takie rzeczy to do autosana i ursusa :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości