Strona 2 z 2

: pt sty 08, 2010 09:16
autor: humbug
Jak słyszę o rozłączaniu akumulatora to mnie aż ciarki przechodzą. Mam złe doświadczenia po Renault Megane Coupe. Tam rozłączenie akumulatora wiązało się z postojem przez 30min i resetem kompa. :kac:

Wracając do tematu Golfika :) Te wtyczki to postaram się sprawdzić jeszcze raz. Dojście jest trochę niewygodne, ale mam nadzieję, że się uda. :) Odnośnie akumulatora. Jak go już rozłączę(rozumiem, że wystarczy zdjęcie plusa?), to mam założyć tę klemę od razu czy odczekać chwilę?

Co mam zrobić po tym zabiegu? Podłączyć do kompa i zresetować ten błąd?

tnx for help

: pt sty 08, 2010 10:26
autor: waldeklubon
Po tym zabiegu musisz podłączyć do kompa i spróbować zresetowac błąd i nie musisz czekac wystarczy że jak będziesz odłączał wtyczke będzie zdjety plus.

: ndz sty 17, 2010 00:07
autor: humbug
Z tymi wtyczkami nei jest tak prosto. Nie mogę sobie poradzić z ich rozpięciem. Może jak będzie cieplej to się uda. W ostateczności zdmenotuje fotel z szyn :) hehe

Słuchajcie Panowie czy obłsuga programu Vag-com jest trudna? Poradzę sobie jeśli jestem nowicjuszem w tej dziedzinie?

: ndz sty 17, 2010 00:13
autor: doggie
humbug pisze: Nie mogę sobie poradzić z ich rozpięciem. ?
bo trzema podważyć zabezpieczenie kostki, nic trudnego
humbug pisze: Słuchajcie Panowie czy obłsuga programu Vag-com jest trudna? Poradzę sobie jeśli jestem nowicjuszem w tej dziedzinie?
jak kupisz oryginalną wersję z adako http://www.vcds.pl/ która obsługuje twoje auto to dostaniesz materiały szkoleniowe :bigok:

: ndz sty 17, 2010 01:34
autor: humbug
mettenos jak zawsze pomocny :grin:

Po zapoznaniu się z ofertą tej firmy, postanowiłem jednak poszperać w necie by znaleźć tańsze rozwiązanie i znalazłem to:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 52&start=0 :)

fajne :)

: ndz sty 17, 2010 01:40
autor: doggie
humbug, na magistrali CAN tym interfacem diagnostycznym KKL USB nic nie zdziałasz - nie połączysz się

: ndz sty 17, 2010 01:55
autor: humbug
Przecież golf V posiada łącze OBD2?

ten powinien być dobry :)

http://allegro.pl/item875462426_interfe ... ml#gallery

: ndz sty 17, 2010 02:00
autor: doggie
humbug, zapomnij, Golf III też ma OBD II, potrzebujesz fajsu obsługującego magistralę CAN, poczytaj temat podwieszony w dziale "diagnostyka" o interfejsach

[ Dodano: Nie 17 Sty, 2010 ]
Interfejs współpracuje z wszystkimi autami VW, AUDI, SEAT, SKODA do 2004 roku
AUDI od 1990 do 2004
SEAT od 1993 do 2004
SKODA od 1994 do 2004
VW od 1990 do 2004
już jasne?

: ndz sty 17, 2010 02:12
autor: humbug
to ja juz nie wiem o co tu chodzi :(

czyli to musi byc taki?

http://allegro.pl/item874013990_interfe ... ml#gallery

: ndz sty 17, 2010 02:20
autor: doggie
humbug, czy widzisz tam w spisie że obsługuje on program VAG-com bo ja nie

jest tam wyraźnie napisane że "Jest kompatybilny z VAG-COM do wersji 409-1, jak również z: Polski VAG 2.5 i 4.9 oraz VWTool" co wszystko wyjaśnia

ty potrzebujesz takiego http://www.vcds.pl/?mod=sklep&item=6 i nie ma sensu ciągnąć dalej tej kwestii bo jest nie na temat, jak już mówiłem o interfejsy pytamy tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182762&start=255

: ndz kwie 18, 2010 16:22
autor: humbug
Problem z kontrolką od poduszki powietrznej pasażera rozwiązany. Trochę czasu mi to zajęło, ale sie udało. Faktycznie styki były zaśniedziałe. Przeczyściłem i wszystko wróciło do normy.

Dzięki za pomoc

Re: poduszka powietrzna - kontrolka

: ndz lis 10, 2013 14:56
autor: -michau-
Podłącze się do tematu.

Kontrolka poduszek świeci cały czas.

Wyskakują takie błędy:
1217- ------- Side airbag igniter - driver side rear -G199
Resistance to High SPORADYCZNY
1218- ------- Side airbag igniter - pass side rear -G200
Resistance to High SPORADYCZNY

Nie można ich skasować, powracają po kilku sekundach.

Od czego zacząć? Kostki pod fotelami?

poduszka powietrzna - kontrolka

: wt lis 12, 2013 18:09
autor: xlsss
Mogą to być kostki, brak styku.

poduszka powietrzna - kontrolka

: wt lis 12, 2013 21:23
autor: Michał_1977
-michau- pisze:Kostki pod fotelami?
Tak przypuszczam :bajer: