[mk4] Awaryjne otwieranie maski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Awaryjne otwieranie maski
Cześć Panowie. Potrzebuje pomocy, mam problem z prądem w aucie i chciałem na noc odłączyć aku, ale dopiero jak to zrobiłem ogarnąłem, że nie jestem w stanie otworzyć auta z kluczyka. Muszę jakoś dobrać się do auta, poczytałem trochę jakieś stare tematy i mam pytanie, czy mozna zdjac grill przy zamknietej masce? Wtedy podobno po odkreceniu 3 śrub maska podnosi się z zamkiem? Nie mam dostępu od spodu auta, w ostateczności będę musiał tluc szybę.. Dzięki za każdą sugestie.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
[mk4] Re: Awaryjne otwieranie maski
Chcesz powiedzieć, że wszystkie trzy wkładki są zastane?
Sprawdza się patent z wykręcenien żarówki oświetlenia tablicy i podpięcie drugiego akumulatora. Wtedy można z pilota otworzyć.
Sprawdza się patent z wykręcenien żarówki oświetlenia tablicy i podpięcie drugiego akumulatora. Wtedy można z pilota otworzyć.
[mk4] Re: Awaryjne otwieranie maski
Tak, wszystkie 3 wkładki są zastane.. Czy patent z podłączeniem drugiego aku w żarówkę sprawdzi się w przypadku odpietej minusowej klemy?
[mk4] Re: Awaryjne otwieranie maski
Udało mi się otworzyć maske, ale niestety kosztem grilla, nie idzie go ściągnąć przez ciegno do otwierania maski. Po zdjęciu grilla 3 torxy i maska idzie do góry z zamkiem. Dzięki za pomoc
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[mk4] Re: Awaryjne otwieranie maski
Trochę późno ale napiszę bo walczyłem zarówno z otwieraniem maski przy zerwanej lince jak też z zamkiem, który nie chciał puścić maski.
W pierwszym przypadku od spodu ręką, pomiędzy silnikiem a chłodnicami) można dosięgnąć ucha przy zamku, które jest normalnie pociągane za linkę. Z różnymi silnikami może być różnie z miejscem, osłonę pod silnikiem trzeba zdjąć (jeśli jest) i dobrze jest podnieść auto na lewarku.
Drugi przypadek...maska odskoczyła po pociągnięciu dźwigni w aucie ale dalej już otworzyć się nie chciał z powodu uszkodzenia mechanicznego. Tutaj udało się zdjąć grill (w porównaniu do przypadku autora tematu maskę miałem podniesioną te ok 2cm), odkręcić zamek i otworzyć maskę razem z nim - trzeba tylko uważać na linkę i czujnik otwarcia maski.
W pierwszym przypadku od spodu ręką, pomiędzy silnikiem a chłodnicami) można dosięgnąć ucha przy zamku, które jest normalnie pociągane za linkę. Z różnymi silnikami może być różnie z miejscem, osłonę pod silnikiem trzeba zdjąć (jeśli jest) i dobrze jest podnieść auto na lewarku.
Drugi przypadek...maska odskoczyła po pociągnięciu dźwigni w aucie ale dalej już otworzyć się nie chciał z powodu uszkodzenia mechanicznego. Tutaj udało się zdjąć grill (w porównaniu do przypadku autora tematu maskę miałem podniesioną te ok 2cm), odkręcić zamek i otworzyć maskę razem z nim - trzeba tylko uważać na linkę i czujnik otwarcia maski.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości