dorobienie kluczyka do wkladki

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuba_p
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw lut 17, 2011 16:44
Lokalizacja: EL...LX

dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: kuba_p » ndz lis 25, 2012 08:59

czorny27eku pisze:Probowal ktos
Wyjmujesz wszystkie zapadki ze starej wkładki , układasz je sobie w kolejności .
Bierzesz klamki które masz , wyjmujesz z nich bębenek , usuwasz zapadki i wkładasz zapadki ze starej klamki dokładnie w takiej kolejności jak tam były .
I powinno by OK bez dorabiania klucza.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: Michał_1977 » ndz lis 25, 2012 17:21

Można zrobić prościej i szybciej.
Wkłada się kluczyk do nowej lub używanej (sprawnej) wkładki,a następnie zeszlifować zapadki które będą wystawać na równo z powierzchnią wkładki.
Później włożyć do klamki i ma hulać.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 476
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Re: dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: MK_TRE » pt lis 30, 2012 09:38

spróbuje jednen i drugi sposób i może bedzie bangala :pub:


mk_tre

KuRcZaKjaS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz lis 04, 2012 20:42

dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: KuRcZaKjaS » pt lis 30, 2012 12:39

tak jak michał pisze. zeszlifować to co wystaje i jest git



Daga321
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw sie 25, 2016 18:14

dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: Daga321 » pn sie 29, 2016 19:22

Zamiast zakładać nowy temat może odgrzebię stare dinozaury.
Miałam problem z zamkiem od strony kierowcy, dało się go otworzyć z kluczyka, ale zamknąć już nie. Po rozebraniu okazało się, że jedna zapadka wystaje i blokuje obrót. Po próbie spiłowania rozsypała się, ale zamek teraz chodzi. Z ciekawości sprawdziłam drugi bębenek, są tylko cztery zapadki (czyli większości nie ma). W związku z tym pytanie: czy bawić się w wymianę bębenków, czy raczej może tak zostać? Chodzi mi głównie o to, czy brak większości zapadek nie ułatwia złodziejowi otworzenia zamka czymkolwiek?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

dorobienie kluczyka do wkladki

Post autor: grg474 » pn sie 29, 2016 21:22

Daga321 pisze:Chodzi mi głównie o to, czy brak większości zapadek nie ułatwia złodziejowi otworzenia zamka czymkolwiek?
ułatwia debilowi z łamakiem
bo porządny złodziej ma porządny sprzęt

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hJaJRXpwIvs[/youtube]


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości