Obrobiona śrubka i "mech"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obrobiona śrubka i "mech"
Witam was serdecznie posiadam Vw Bora 1.6 8v 98r.
Chcialem dzis rozebrac lusterka , aby wymienic wklady (wiem mozna to zdoribc bez ich rozbierania) i poprawic pare takich bzdetów, lecz niestety przy duzym lewym lusterku jedna srubka ladnie sie odkrecila a 2 jest tak obrobiona ze ani krzyzak ani torz plaski no niczym niemoge jej ruszyc. wiec mam do panstwa 3 pytania
1.Czy macie jakis pomysl jak tą srubke odkrecic ?? bo ja juz sie poddałem
2.Czy macie jakis patent jak te lusterka "mocno" dokrecic aby nie drzały.(chodzi mi o sluchanie muzyki , w srodku w aucie nic nie drzy podczas sluchania jakiegos mocniejszego basu. a lusterka na zewnatrz drza, wystraczy je leciutko palcem dotknac i juz ustepuje to drganie.
3.Raz na jakies 2-3 miesiace pojawia mi sie taki osad na uszczelce od wewnatrz,(i musze go czyscic) wiecie co to jest skad sie bierze??
Chcialem dzis rozebrac lusterka , aby wymienic wklady (wiem mozna to zdoribc bez ich rozbierania) i poprawic pare takich bzdetów, lecz niestety przy duzym lewym lusterku jedna srubka ladnie sie odkrecila a 2 jest tak obrobiona ze ani krzyzak ani torz plaski no niczym niemoge jej ruszyc. wiec mam do panstwa 3 pytania
1.Czy macie jakis pomysl jak tą srubke odkrecic ?? bo ja juz sie poddałem
2.Czy macie jakis patent jak te lusterka "mocno" dokrecic aby nie drzały.(chodzi mi o sluchanie muzyki , w srodku w aucie nic nie drzy podczas sluchania jakiegos mocniejszego basu. a lusterka na zewnatrz drza, wystraczy je leciutko palcem dotknac i juz ustepuje to drganie.
3.Raz na jakies 2-3 miesiace pojawia mi sie taki osad na uszczelce od wewnatrz,(i musze go czyscic) wiecie co to jest skad sie bierze??
Obrobiona śrubka i "mech"
Nie masz przypadkiem wilgotnej uszczelki w tym miejscu? , bo wygląda jak by tam była pleśń.
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Obrobiona śrubka i "mech"
do odkrecania tkich srubek nieco zmeczonych i mocno tryzmajcych uzywa sie srubokreta udarowego. Fajna sprawa bo odkreci sie kazda srubke. Musze do swojego tego srubokreta dorobic jakąś nasadke zeby nakladac nawet nasadki te malutkie na 1/4 cala to bede odkrecal wszytsko co oporne na klucz 5 czy 6 czy 8 czy nawet na 10 itp.
Co do drgan to trzeba soebie sprzet sprawic pozdny nie ze z duza moca a z duza iloscia decybeli. Wtedy nie bedzie drgalo nic. Czyli sprzet z moca powiedzmy 40 wat ale majacy 104 dB zagra glosniej jak taki z moca 200 wat ale co ma 89 dB. Duza moc jest do naglosnienia duzego pomieszczenia a nie swiadczy o duzej glosnosci.
Co do drgan to trzeba soebie sprzet sprawic pozdny nie ze z duza moca a z duza iloscia decybeli. Wtedy nie bedzie drgalo nic. Czyli sprzet z moca powiedzmy 40 wat ale majacy 104 dB zagra glosniej jak taki z moca 200 wat ale co ma 89 dB. Duza moc jest do naglosnienia duzego pomieszczenia a nie swiadczy o duzej glosnosci.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Obrobiona śrubka i "mech"
Na flat ustawione czy podbite basy?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Obrobiona śrubka i "mech"
Znalazłem coś o wilgoci ( tak jak jest u Ciebie) , może się przyda :
viewtopic.php?t=303866" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?t=303866" onclick="window.open(this.href);return false;
KUPIĘ KONSOLE VOTEX !!!
Re: Obrobiona śrubka i "mech"
Podbite basy ;Dwesol pisze:Na flat ustawione czy podbite basy?
Czyli co niemoge miec podbitych basow bo lusterka beda drzaly ?? -_- . glupie to , jest mnostwo aut np , mojego kolegi leon fr i jemu nic tam nie drzy a ma wszystko jeszcze mocniej podkrecone i skrzynia
Obrobiona śrubka i "mech"
Jeśli mocno to w sumie niby liche te głośniki ale które jak dostają przesterowany sygnał to będą grać normalnie. Tak to troszkę nerwowo to wszystko gra i może dlatego drży. Sprawdź jak jest na wyplaszczonym sygnale.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości