Problem ze spryskiwaczami

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: R90 » pt sie 28, 2015 16:54

Witam,

mam w/w problem. Otóż po naciśnięciu prawej manetki, zaczynają po chwili pracować same wycieraczki, a dopiero koło 3s później zaczyna wydobywać się płyn z dysz. Czy to normalne?


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
elemenateur
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 460
Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
Kontakt:

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: elemenateur » pt sie 28, 2015 17:08

Za kazdym razem tak masz czy tylko za pierwszym razem po dłuższym nieużywaniu?


NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
Obrazek
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Problem ze spryskiwaczami

Post autor: R90 » pt sie 28, 2015 17:11

elemenateur pisze:Za kazdym razem tak masz czy tylko za pierwszym razem po dłuższym nieużywaniu?
Po dłuższym nieużywaniu.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: bioly05011 » pt sie 28, 2015 17:34

załóż zaworek zwrotny i po problemie,płyn ścieka i dlatego tak sie dzieje...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14200
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: Michał_1977 » sob sie 29, 2015 04:52

Pkt.4 reg. forum- zamieszczaj temat w odpowiednim dziale.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Piotkoz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw wrz 03, 2015 00:07

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: Piotkoz » ndz wrz 06, 2015 00:25

Skoro temat juz jest to sie podepnę , takie malutkie pytanie czy da sie regulować wysokość dysz spryskiwaczy przednich ? są mgiełkowe jak w passat b5 ale pryskaja dużo za nisko centralnie nad wycieraczakami robią jedna plame zamiast rozpryskiwać po całej szybie .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: Qto » pn wrz 07, 2015 14:41

nie wszystkie były regulowane, jeśli są to widać część ruchomą

viewtopic.php?f=143&t=577466" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Problem ze spryskiwaczami

Post autor: R90 » śr wrz 09, 2015 08:56

Ok, ogarnę ten zaworek, dzięki za info.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości