Przeciek

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Przeciek

Post autor: R90 » pt lip 31, 2015 22:32

Witam,

po intensywnym myciu mojego Golfika, odkryłem, ze podsufitka w rejonie górnej krawędzi drzwi kierowcy, była cała mokra. Czy to wina sparciałej już uszczelki?


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

luke320
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 604
Rejestracja: śr paź 27, 2010 18:19

Przeciek

Post autor: luke320 » sob sie 01, 2015 00:12

Szyber masz ?



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Przeciek

Post autor: R90 » sob sie 01, 2015 08:28

Mam.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przeciek

Post autor: Qto » sob sie 01, 2015 09:51

no to albo szyber albo uszczelka przy drzwiach :bigok: Jest jeszcze opcja relingów w przypadku Varianta...



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Przeciek

Post autor: R90 » sob sie 01, 2015 10:22

Stawiałbym na uszczelkę przy drzwiach, bo to tylko w tamtym rejonie. Mam Gofra w trzech furtkach, więc relingi odpadają :D


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przeciek

Post autor: Qto » sob sie 01, 2015 10:32

no to wymień usczelkę



Awatar użytkownika
Elvis_btm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: pn maja 12, 2014 08:31
Lokalizacja: Bytom

Przeciek

Post autor: Elvis_btm » sob sie 01, 2015 12:43

Gdyby to był szyber to miałbyś mokry słupek A. Jeżeli chcesz się upewnić na 100% czy to uszczelka to wlej w szyber trochę wody i zobacz czy spłynie :)



Awatar użytkownika
afej
...
...
Posty: 1009
Rejestracja: sob sie 06, 2011 17:37
Lokalizacja: Lubin

Przeciek

Post autor: afej » ndz sie 30, 2015 10:16

a szyby przedniej nie miałeś czasem wymienianej ? Bo zdarza się, że jak ktoś źle klej położy, lub go łączy u góry zamiast u dołu to robi się mikro szczelina i sobie zacieka. Posyp pudrem górny listek szyby tam przy rancie dachu i przyłóż końcówkę pistoletu sprężonego powietrza na samą górę od środka koło podsufitki tam gdzie idzie ścieżka kleju i dmuchaj, jak puder ani drgnie to znaczy, że tam masz szczelne, jak w którymś miejscu będzie podrywało puder to masz przeciek, najlepiej uszczelnić klejem do szyb.



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

Przeciek

Post autor: R90 » pn sie 31, 2015 00:56

Hmmm, szyba niby oryginalna, rocznikowo zgadza się z produkcją auta.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości