Kierownica mutifunkcyjna.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: krazorek » czw sty 02, 2014 21:06

Hej! Umoczyłem dupę z kupnem kierownicy - prawdopodobnie elektronika była trefna. Oddam ją sprzedawcy, ale coś muszę w jej miejsce włożyć - i stąd pytanie:

Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?

Wiem gdzie w Łodzi ma gość takową od ręki i śpiewa za nią 450 - dobra cena?
Niektórzy koledzy pisali, że ETKA swoją drogą, a ostateczna cena do zapłacenia za nowe części może być niższa :bajer:
To więc ile trzeba dać za taki luksus?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: Qto » czw sty 02, 2014 21:44

krazorek pisze:skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów
do mk4 koszt samej (bez poduchy) multikiery z przyciskami i wiązką to ok 2400PLN...do mk6 podobnie :popcorn:



Awatar użytkownika
Jarek_NS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1886
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 19:48
Lokalizacja: Nowy Sącz

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: Jarek_NS » pt sty 03, 2014 09:35

krazorek pisze:Skoro na allegro już pojawiły się skórzane nówki w oryginale nawet do VI generacji w cenie 400 PLNów to ile w ETCE kosztuje czteroramienna nówka do IV?
Nie chciał byś wiedzieć skąd pochodzi większość tych okazji. Kup sobie jakiś moduł z z ochroną komponentu i jedź do VW zdjąć blokadę to się dowiesz.


Moje MK4 AXR+ Pakiet V6 MFD+FULL FIS EVOLO STP viewtopic.php?f=89&t=483752
Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: krazorek » pt sty 03, 2014 15:36

Jarek_NS, Sugerujesz, że od lat 90' ubiegłego stulecia nic się w tym kraju nie zmieniło?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: grg474 » sob sty 04, 2014 14:34

krazorek, obudź się - nic się nie zmieniło. Kierownicę jak chcesz kupić od mk4 to pasuje też od passata sharana (przy tej ostatniej możesz nawet trafić na podgrzewaną)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: krazorek » sob sty 04, 2014 16:34

grg474, A jaka jest różnica z tą od T5? Wiem, że wtyczka jest inna. Jak by przełożył wtyczkę przy zachowaniu kolejności kabli wszystko jest OK?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: grg474 » sob sty 04, 2014 16:52

wg mnie tak samo będzie (patrząc na schemat)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: krazorek » śr sty 08, 2014 21:56

grg474, 1:0 dla VW. Zrobili Nas w jajo aż pięknie. Masz wtyczkę wchodzącą w lewy moduł:
Obrazek
Prawa jest od T5...

Sory za jakość zdjęcia...
Ostatnio zmieniony czw sty 09, 2014 21:27 przez krazorek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5940
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: grg474 » czw sty 09, 2014 19:12

krazorek, wtyczka golfa 5 pinowa a T5 8(taśma airbag)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kierownica mutifunkcyjna.

Post autor: krazorek » czw sty 09, 2014 21:32

Tak jak piszesz...ale pomimo iż wtyczka jest 8 pinowa to jest do niej wpiętych 5 przewodów (czyli możesz zamienić wtyczki). A to co jest na zdjęciu to jest drugi koniec kabla, który idzie w kierownicy od taśmy airbag do lewego modułu (tego ze sterowaniem tempomatu). Kolejność kabli (patrząc na kolory) we wtyczce przy taśmie airbag jest ta sama, ale przy module jest już inna. Żeby było ciekawiej - brązowy to jest masa - w T5 był na środkowym polu, a w golfie jest skrajnie z prawej (pomijając dwa czarne kable od klaksonu)... Na konfiguracji z T5 (żółty - brąz - czarny z czerwonym - 2 czarne) kierownica nie działa w Golfie, ale jak już przełożysz tą wiązkę od Golfa (czarny z czerwonym - brązowy - żółty - 2 czarne) to wszystko jest OK.

Bo najpierw przelutowałem samą żółtą wtyczkę przy taśmie i w ten sposób narobiłem sobie kłopotów...

Nie mogę tego pojąć, że nawet pin od masy zamienili...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości