Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
U kolegi w Mk4 z klimatronikiem wywala błąd silniczka V68, ponadto auto grzeje ciągle na maksa bez względu na ustawienia temperatury dopiero po zrobieniu OFF czuć chłód nastawy podstawowe VCDS-em przywracają wszystko do normy ale na krótki czas, szukamy porady jak dostać się do tego silnika i gdzie jest on umiejscowiony czy w centralnej części kokpitu czy za schowkiem bo cholercia nigdzie nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuję za porady i zapewniam że będzie
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... ic4lz.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
V 68 to nr 19
V 68 to nr 19
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
dzieki, widziałem te linki ale nie byłem pewien czy w Mk4 jest jak w passacie
Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68
Dzisiaj sam robiłem, zacinało mi się na max gorącym.
Foty:
Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.
Potencjometr wyczyściłem tym:
Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.
EDIT 06/01/2015
Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.
Foty:
Element który wyciągamy to ten z czerwoną dźwignią.
Potencjometr wyczyściłem tym:
Później bieżnie nasmarowałem zwykłym smarem. Nie jestem pewien czy jak by się nie uparł to może bez wyciągania schowka by odkręcił, ale tak czy inaczej jest *#cenzura#* sie gimnastykować z tym. Przy okazji przesmarowałem dmuchawę bo czasami zapiszczała.
EDIT 06/01/2015
Po roku znowu cie zacięło na max gorącym, zobaczę czy coś z tym zrobi czy wezmę nówkę z aso.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości