zegary do anglika na polskich drogach.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zegary do anglika na polskich drogach.
Witam, mam pewien problem. Kilka miesięcy wstecz kupiłam golfa IV. W zasadzie do ubiegłego weekendu nie wiedziałam, że mój golf ma komputer, zawsze ekran na liczniku był pusty. Ostatnio jak załączyłam silnik zaczęło się coś pojawiać na ekranie, poprzerywane linie. Póki co, wiem, że muszę kupić nowe zegary. Zobaczyłam na różnych stronach i najtańsze są angliki, które pokazują mile i kilometry. W związku z tym mam pytanie, czy to jakiś problem? Czy komputer też później pokazuje w milach? Chciałaby to wymienić a nie wiem czy jest sens, żeby teraz zaoszczędzić 40 zł na liczniku a summa summarum i tak będę musiała kupić inny-europejski. Proszę o pomoc.
M.
M.
Re: Odp: ZEGARY do anglika na polskich drogach.
Komputer będzie pokazywał w km. Kwestia odpowiedniego kodowania.
ZEGARY do anglika na polskich drogach.
Takie kodowanie tylko u mechanika? Czy po 'domowemu' też się da to zrobić?
Re: Odp: ZEGARY do anglika na polskich drogach.
Jeśli masz interfejs to zrobisz pod domem.
Albo napisz skąd jesteś, to pewnie ktoś pomoże.
Albo napisz skąd jesteś, to pewnie ktoś pomoże.
ZEGARY do anglika na polskich drogach.
Tarnowskie Góry, co tydzień jestem w Katowicach, także jeżeli ktoś to czyta i się na tym zna - proszę o kontakt
A Tobie Cinek gorąco dziękuję.
A Tobie Cinek gorąco dziękuję.
Re: Odp: ZEGARY do anglika na polskich drogach.
Napisz w dziale regionalnym, szybciej uzyskasz pomoc.
ZEGARY do anglika na polskich drogach.
I nie kupuj zegarów losowo - ważne są kwestie takie jak obecność szyny CAN czy typ immobilizera - jest na forum spory temat o doborze zegarów. Plus po założeniu nowych zegarów trzeba dopisać do nich klucze - inaczej samochód zgaśnie sekunde po uruchomieniu przez blokadę immobilizera. Do kodowania kluczy potrzebujesz nr pin zegarów (przywieszka przy oryginalnych kluczach jeżeli był komplet, jeżeli brakuje to tylko wyciąganie pinu przez vag-tacho) i zwykły kabel vag (taki jak do ustawiania km zamiast mil).
ZEGARY do anglika na polskich drogach.
1/2 fis = CANShmatan pisze:ważne są kwestie takie jak obecność szyny CAN czy typ immobilizera
żaden - trzeba tylko pilnować prędkości małymi cyframi a nie dużymimyrwta pisze: W związku z tym mam pytanie, czy to jakiś problem?
nie - po zmianie kodowania masz spalanie w litrach a nie w galonach, a odległość w kilometrachmyrwta pisze:Czy komputer też później pokazuje w milach?
Zagadaj do Thomas1919 - jest z Zawiercia i wie co sprawdzić, jak dopisać itd.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: zegary do anglika na polskich drogach.
Wczoraj trochę posprawdzałam i wiem, że fis jest uszkodzony (pęknięty). Czy przy wymianie samego fisa, też jest potrzebne całe kodowanie?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
zegary do anglika na polskich drogach.
Nie.myrwta pisze:Czy przy wymianie samego fisa, też jest potrzebne całe kodowanie?
- artist1987
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: pt kwie 16, 2010 16:56
- Lokalizacja: MAŁA WIEŚ
- Kontakt:
zegary do anglika na polskich drogach.
Co do martwych linii na wyświetlaczu czy do pustego wyświetlacza to jest warsztat w okolicach Warszawy który takie coś naprawia,ale się nie opłaca,cena zbyt duża
Możesz przełożyć wyświetlacz z innego licznika,ale ten z przekładki również może się uszkodzić czyli linie...
Wymień sobie licznik na taki z anglika tak jak ja zrobiłem i przekodowałem
Szukaj licznika o identycznym ułożeniu kontrolek- jeżeli kupisz licznik o tym samym ułożeniu kontrolek to możesz bez większego trudu przełożyć tarcze - ja sobie przełożyłem
ważne
Odpowiednie immo - 2/3
Diesel/benzyniak
No i dalej Literka A chyba oznacza to że licznik wyskalowany do 260km/h
I Polskim Vag
Pilota dodasz vag commanderem i kablem,ale chyba Polski Vag też to potrafi
Pozostaje Ci wtedy kodowanie - vag commander lub vag kkl + Polski Vag
Możesz przełożyć wyświetlacz z innego licznika,ale ten z przekładki również może się uszkodzić czyli linie...
Wymień sobie licznik na taki z anglika tak jak ja zrobiłem i przekodowałem
Szukaj licznika o identycznym ułożeniu kontrolek- jeżeli kupisz licznik o tym samym ułożeniu kontrolek to możesz bez większego trudu przełożyć tarcze - ja sobie przełożyłem
ważne
Odpowiednie immo - 2/3
Diesel/benzyniak
No i dalej Literka A chyba oznacza to że licznik wyskalowany do 260km/h
I Polskim Vag
Pilota dodasz vag commanderem i kablem,ale chyba Polski Vag też to potrafi
Pozostaje Ci wtedy kodowanie - vag commander lub vag kkl + Polski Vag
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 15:47
zegary do anglika na polskich drogach.
witam. może jest ktoś z okolic wielunia kto potrafił by przelożyć licznik do golfa iv i przekodować ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości