wyjmowanie bębenka a klamka-zatrzaśnięte drzwi

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lopez20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw lis 17, 2011 08:58
Lokalizacja: WWL
Auto: VW Golf mk4 1.6 SR
Silnik: AKL

wyjmowanie bębenka a klamka-zatrzaśnięte drzwi

Post autor: lopez20 » czw mar 07, 2013 21:27

Witam. Mam nie tyle problem z wyjmowaniem bębenka co z faktem iż po wymianie klamek (bo oddałem do lakiernika) co z techniką dokręcania śruby typu torx zwalniającej pierścień.. Jeżeli ktoś demontował klamki to wie że przy wyjmowaniu czyli odkręcaniu śruby schowanej za uszczelką drzwi (torx) trzeba jednocześnie ciągnąć za klamkę i za osłonę bębenka aby wyjąć bębenek w odpowiednim momencie. Moje pytanie brzmi czy przy montażu jak już skręcamy cały mechanizm czyli wkręcamy tę śrubę musimy również ciągnąć za klamkę? Czy może nie ma to znaczenia i klamka może zostać w swojej naturalnej pozycji? Pytam się ponieważ po wymianie klamek zatrzasnęły mi się tylne drzwi a dziś drzwi przednie. Dodam że po całej operacji otwieranie klamek było możliwe za drugim pociągnięciem za klamkę. Podejrzewam że być może za bardo naciągnąłem cięgna które są wciskane w klamki(rączki klamek zewnętrznych) Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 11, 2013 13:05 przez lopez20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

wyjmowanie bębenka a klamka

Post autor: Qto » czw mar 07, 2013 21:51

lopez20 pisze:Podejrzewam że być może za bardo naciągnąłem cięgna które są wciskane w klamki
dobrze podejrzewasz
co do montażu wkładki to nigdy nie zwracałem na to uwagi...ale przed zamknięciem drzwi zawsze kilka razy zamykam zamek ręką i sprawdzam czy się otworzy z obydwu klamek (wewnętrzna i zewnętrzna), później sprawdzam to samo zamykając drzwi ale bez tapicerki (w razie jakby drzwi się nie otworzyły)...i jak coś jest nie tak to od razu poprawiam naciąg linki.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

wyjmowanie bębenka a klamka

Post autor: grg474 » sob mar 09, 2013 00:20

a ja zamykam zamek śrubokrętem bez kłapania - wtedy można nawet wykęcić zamek bezproblemowo


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

lopez20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw lis 17, 2011 08:58
Lokalizacja: WWL
Auto: VW Golf mk4 1.6 SR
Silnik: AKL

wyjmowanie bębenka a klamka

Post autor: lopez20 » ndz mar 10, 2013 18:57

Rozebrałem dzisiaj drzwi i ułamał się się drucik który wchodzi w zamek. Czy ktoś miał taką usterkę u siebie? Czy to może być powodem zatrzaśnięcia drzwi?
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz mar 10, 2013 19:14 przez lopez20, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

wyjmowanie bębenka a klamka

Post autor: Qto » ndz mar 10, 2013 19:06

niezupełnie wiem o co chodzi, bo skoro dostałeś się do zamka to chyba zdemontowałeś podnośnik szyby... nie wiem co kombinujesz a fotką mogę taką poratować

Obrazek



lopez20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw lis 17, 2011 08:58
Lokalizacja: WWL
Auto: VW Golf mk4 1.6 SR
Silnik: AKL

wyjmowanie bębenka a klamka

Post autor: lopez20 » ndz mar 10, 2013 19:20

Temat do zamknięcia. WD 40 i wszystko gra:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości