dziwny problem z przednimi piorami aerotwin w borze

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek1255
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn maja 31, 2010 10:05
Lokalizacja: Wojnicz
Kontakt:

dziwny problem z przednimi piorami aerotwin w borze

Post autor: piotrek1255 » ndz paź 28, 2012 14:40

Witam Szanownych Kolegow . Moj problem polega na tym , ze od dluzszego czasu po wymianie na nowe piora wycieraczek po ok 2 tygodni zaczyna sie halas pior wycieraczek , nie wiem czym moze byc to spowodowane .. raz zdarzylo mi sie otworzyc maske z podniesionymi wycieraczkami i wtedy uderzyly mocniej o szybe ale nie odczulem roznicy w wycieraniu szyby i nie halasowaly a to bylo dwa lata po zakupie bory z salonu . Wymienialem wycieraczki na bosha , jakies twr , valeo i dalej problem sie powtarzal wycieraczki nadal glosno pracuja i przedzieraja sie po tej szybie jakby jakims metalowym pretem przejechal . Nie chce juz kupywac kolejnych pior wycieraczek bo jest to duzy koszt ok 100 zl za boscha aerotwin a problem jestem pewien i tak powroci po kilku tygodniach . moze mieliscie podobny problem i pomozecie mi go rozwiazac moze daloby sie przelozyc ramiona wycieraczek na starszy typ ? co o tym myslicie , ponizej zamieszczam zdjecie ramion wycieraczek jaki mam typ . Za Wszystkie rady z gory dziekiObrazek



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

dziwny problem z przednimi piorami aerotwin w borze

Post autor: italiano_83 » ndz paź 28, 2012 17:09

A próbowałeś regulować kąt pochylenia ramion/wycieraczek w stosunku do szyby :bajer: Podnosisz obie wycieraczki, jedno z ramion lekko przekręcasz w prawo lub lewo i zraszasz szybę i włączasz wycieraczki sprawdzasz jakość pracy i głośność przemieszczania się pióra.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

piotrek1255
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn maja 31, 2010 10:05
Lokalizacja: Wojnicz
Kontakt:

Re: dziwny problem z przednimi piorami aerotwin w borze

Post autor: piotrek1255 » ndz paź 28, 2012 17:44

italiano_83 pisze:A próbowałeś regulować kąt pochylenia ramion/wycieraczek w stosunku do szyby :bajer: Podnosisz obie wycieraczki, jedno z ramion lekko przekręcasz w prawo lub lewo i zraszasz szybę i włączasz wycieraczki sprawdzasz jakość pracy i głośność przemieszczania się pióra.

pierwsze slysze o takim czyms , czyli podnosze wycieraczki i tak bez odkrecania ramiona wycieraczki je reguluje?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

dziwny problem z przednimi piorami aerotwin w borze

Post autor: italiano_83 » ndz paź 28, 2012 18:01

piotrek1255 pisze:pierwsze slysze o takim czyms , czyli podnosze wycieraczki i tak bez odkrecania ramiona wycieraczki je reguluje?
Przecież to czy ramię będzie pod kątem prostym w stosunku do szyby czy pochylone ma znaczenie podczas ruchu pióra - jak przekręcisz za mocno to może nawet bokiem - stelażem wycieraczki szorować po szybie. Trzeba trochę po testować sprawdź też docisk wycieraczek do szyby, to też w niewielkim zakresie można regulować.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości