nagrzewnica golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nagrzewnica golf IV
Koledzy sorki, że odkopuję temat... wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj jak włączę ogrzewanie to z kratek leci para (dosłownie widać jak się z nich wydobywa, po pewnym czasie znika) i parują szyby, czuć taki dziwny zapach.. nie da się autem jeździć sprawdzałem dywaniki i są suche. To chyba będzie wina nagrzewnicy?
Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?
Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?
ALH + 205 + chip
Re: nagrzewnica golf IV
liteon0 pisze:Koledzy sorki, że odkopuję temat... wczoraj było wszystko ok, a dzisiaj jak włączę ogrzewanie to z kratek leci para (dosłownie widać jak się z nich wydobywa, po pewnym czasie znika) i parują szyby, czuć taki dziwny zapach.. nie da się autem jeździć sprawdzałem dywaniki i są suche. To chyba będzie wina nagrzewnicy?
Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?
Z tego co pamiętam to czy manual czy cilmatronic - środek spuścić trzeba ( podjedź do zakładu i go dla Ciebie przechowają za niewielką opłatą )
To co opisujesz - to ewidentnie walnięta nagrzewnica ....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
nagrzewnica golf IV
identycznieliteon0 pisze:Piszecie że jak jest climatronic to trzeba spuszczać środek chłodniczy, a jak to jest w przypadku manualnej klimy?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
nagrzewnica golf IV
dobrze pamiętasz...czynnik chłodniczy jest zarówno w ręcznej klimie jak i w automatycznej.Haki pisze:Z tego co pamiętam to czy manual czy cilmatronic - środek spuścić trzeba
liteon0, przy Twoich objawach powinieneś zaobserwować ubytki płynu chłodniczego
nagrzewnica golf IV
dokładnie ubyło trochę płynu, ale nie tak dużoQto pisze:przy Twoich objawach powinieneś zaobserwować ubytki płynu chłodniczego
Autko stało nie ruszane 2 tyg, a że zrobiło się cieplo więc trzeba zająć się nagrzewnicą. Pojechałem dzisiaj do zakładu żeby spuścili srodek, a koleś który tam pracuje powiedział, że nie można jeździć jak nie będzie tego środka bo klima się zatrze powiedział, że najlepiej by było gdybym samochód zostawił u nich i oni to wymienią (koszt 400zł)... więc podziękowałem... Jak to jest? Koleś chciał mnie naciągnąć?
ALH + 205 + chip
nagrzewnica golf IV
im się chyba zatrze a nie klima .... przecież jak jej nie uruchomisz - to nie pracuje kompresor i klima nie działa
Znam kilku magików - którzy mają klimę , od kilku lat bez środka ,,, nic nie uruchamiają ,bo nawet w zimie mają lekko szybę uchyloną i jakoś ostatnio jeden z nich pojechał na odgrzybienie klimy ( nie użytej ani razu przez 4 lata ) + naładowanie nowego środka ... i chłodzi pięknie
Znam kilku magików - którzy mają klimę , od kilku lat bez środka ,,, nic nie uruchamiają ,bo nawet w zimie mają lekko szybę uchyloną i jakoś ostatnio jeden z nich pojechał na odgrzybienie klimy ( nie użytej ani razu przez 4 lata ) + naładowanie nowego środka ... i chłodzi pięknie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
nagrzewnica golf IV
haki - nowa polówka co nie ma sprzęgiełka na kole tylko wewnątrz - brak środka = zabicie kompresoraHaki pisze: to nie pracuje kompresor i klima nie działa
mk4 akurat ma sprzęgiełko na kole - można spokojnie jeździć bez środka chłodniczego
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: nagrzewnica golf IV
Zgadza się ... akurat moja wypowiedź tyczyła się MK IV - bo o nim mowa w temaciegrg474 pisze:haki - nowa polówka co nie ma sprzęgiełka na kole tylko wewnątrz - brak środka = zabicie kompresoraHaki pisze: to nie pracuje kompresor i klima nie działa
mk4 akurat ma sprzęgiełko na kole - można spokojnie jeździć bez środka chłodniczego
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Szymon Jarosz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 804
- Rejestracja: wt mar 30, 2010 19:59
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
nagrzewnica golf IV
Jezeli nie ma gazu w ukladzie ,to sprezarka nigdy sie nie zalaczy .Mozesz sobie guzik do woli naciskac.
nagrzewnica golf IV
Koledzy a co z poduszką pasażera? Odkręcam deskę i wyjmuję a poducha zostaje razem z tą belką co jest pod deską, czy trzeba podważyć zaślepkę poduszki i tam odkręcić? Bo w necie znalazłem dwie sprzeczne informacje.
ALH + 205 + chip
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
nagrzewnica golf IV
Poducha zostaje pod deską, normalnie zdejmujesz deskę nie myśląc o airbagu pasażera...zaślepkę też zostawiasz w spokoju
nagrzewnica golf IV
A czy byłby sens uszczelniać układ takimi "wiórkami do uszczelniania"? nie wiem jak to się fachowo nazywa coś by to dało?
U mnie nie widać pary z kratek ale myślę że coś jest nie tak ponieważ mam tłuste szyby(zachodzą, szybko po ich umyciu i wyczyszczeniu, nie pomaga nawet anty para) i wciąż mi one parują. Ponadto jak grzeje w aucie gdzieś powolutku(w małych ilościach) ucieka płyn. Nie wiem czy jest sens rozbierać bo nie wiem od czego zacząć ... bo to może też być coś z nawiewem zewn/wewn. tak wyczytałem na forum
Możecie coś doradzić? gdzie szukać? od czego zacząć?
U mnie nie widać pary z kratek ale myślę że coś jest nie tak ponieważ mam tłuste szyby(zachodzą, szybko po ich umyciu i wyczyszczeniu, nie pomaga nawet anty para) i wciąż mi one parują. Ponadto jak grzeje w aucie gdzieś powolutku(w małych ilościach) ucieka płyn. Nie wiem czy jest sens rozbierać bo nie wiem od czego zacząć ... bo to może też być coś z nawiewem zewn/wewn. tak wyczytałem na forum
Możecie coś doradzić? gdzie szukać? od czego zacząć?
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
nagrzewnica golf IV
lezak,raczej nic dobrego to nie przyniesie, co najwyżej może zaszkodzić silnikowi, bo pozapycha w nim kanały i będzie się przegrzewał. Takie rzeczy to do autosana i ursusa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości