Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Wysiadła mi nagrzewnica i dałem do mechanika do wymiany.Policzył z nagrzewnicą 270 zł( naprawił jeszcze przełaczni dmuchawy ok).Jest cholernie zimno wiec dałem do mechanika Gdyby było cieplej sam bym wymienił na urlopie).Robiłbym to dwa dni ale dałbym pewnie rade.Gdzie leży mozliwa przyczyna słabego grzania, nawet bardzo słabego.Nagrzewnica nowa, stara grzała fajnie do czasu aż sie nie rozciekła.Poradźcie coś .W otworach wentylacyjnych pełno gąbki, na dodatek źle zabudowali mi listwe na podszybiu od zewnąrz co poprawiłem.Szlag mnie trafia jak pomyśle że znowu mam oddać auto do tego magika.Na dodatek auto jest mi potrzebne(praca).
opony to podstawa
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Układ odpowietrzony? Prawy wąż co wchodzi do nagrzewnicy wychodzi z bloku?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Układ odpowierza się chyba sam.Na full dałem ogrzewanie pojeździłem, silnik się zagrzał do 90, potem dolałem około 0,7 litra płynu.Węża nie sprawdzałem ,ale gdyby nie wchodził to pewnie wcale by nie grzał i ubywało by płynu.
opony to podstawa
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Chodzi mi że na odwrót na nagrzewnicy mogą być. W komorze silnika masz króćce nagrzewnicy
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Ok, to jak to ma być podłączone? Dzisiaj nie dam rady sprawdzić bo mam 38,7 gorączki i sie lecze.
opony to podstawa
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Z tego co pamiętam to jak stoisz przed silnikiem to ten wąż co wychodzi z głowicy jest po prawej stronie
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Węże obydwa do nagrzewnicy ciepłe.No i znalazłem feler, prawdopodobnie źle załozono cięgno do pokrętła otwierajacego ciepłe powietrze, bo w lewo nie moge go do końca przekrecić.Jak najłatwiej sie do tego dobrać?
opony to podstawa
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 0&t=285937" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Fenks Haki.A do linek sterujacych żeby dojśc pewnie trzeba zrzucić cały kokpit?, bo jakos tego panelu nie moge wyjąc.
opony to podstawa
- sokol26
- Użytkownik
- Posty: 292
- Rejestracja: czw sie 26, 2010 23:05
- Lokalizacja: Głowno (łódzkie)
- Kontakt:
Po wymianie nagrzewnicy słabe grzanie
Panel ściągasz podwadzając. Musisz jeszcze wyjąć popielniczke i dwie największe zaślepki/przyciski po bokach, tam bedą śrubki, no i pod tym panelem też. ściągasz tą ramke i panel masz już luzem, trzymający się tylko na linkach, 5 minut roboty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości