Wycieraczki przód problem.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » pt gru 16, 2011 22:38

Dwie sprawy pierwsza; Podczas pracy wycieraczki lewa uderza delikatnie w ramkę drzwi (przy dużej predkości)- opuszczona jest maksymalnie na podszybie, czy da sie to wyregulować na samym silniczku? Odkręcić na ośce przestawić 1 cm w prawo i skręcić, ustawić pióra?
Druga: !!! Zaznaczam nie sugerować czyszczenia trzpieni ponieważ to robiłem. Po właczeniu na czasowe wycieranie wycieraczka stoi, jak przestawie włacznik czasowy z max na minimum omiata raz, staje- przestawiam z minimum na max omiata raz i staje. Poza tym brak predkości kosmicznej na 3 i czwartym biegu (nie widzę róznicy w prędkości. Co jest uszkodzone? Manetka, silniczek, czy może jakiś przekaźnik?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » pt gru 16, 2011 23:10

ajm115km pisze:czy da sie to wyregulować na samym silniczku?
Nie na silniczku tylko na mechanizmie wycieraczek. Odkręcasz ramię i przestawiasz na ząbkach.
ajm115km pisze:wycieraczka stoi, jak przestawie włacznik czasowy z max na minimum omiata raz, staje-
Pewnie dosięga Cię ta awaria :bajer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632" onclick="window.open(this.href);return false;


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » pt gru 16, 2011 23:26

Co do regulacji rafi okej ale co z tymi *#cenzura#* nie czytałeś że czyściłem to całkiem nie dawno? wiec to nie to poza tym one chodzą lekko a powoli i czasówka nie działa wcale.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » pt gru 16, 2011 23:37

ajm115km pisze: Zaznaczam nie sugerować czyszczenia trzpieni ponieważ to robiłem
ajm115km pisze: nie czytałeś że czyściłem to całkiem nie dawno
Rozbierałeś mechanizm ?? Nie piszesz o tym, a czpienie można czyścić nie zdejmując podszybia .Wiec pisz zrozumiale na przyszlosć

A o przekaxniku i czasowych jest sporo tematów


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Re: Wycieraczki przód problem.

Post autor: Waqa » sob gru 17, 2011 01:46

Rafał 21 pisze:
ajm115km pisze: nie czytałeś że czyściłem to całkiem nie dawno
Rozbierałeś mechanizm ??
a co ramie wycieraczki do czyszczenia osiek wycieraczek, oprócz tego ze trzeba je zdemontować ( i uswstawic tak żeby nie wyjeżdżały po za szybe) :jaja:


to ja możne inaczej spróbuje.... a powiedz mi jak wygląda ten Twój trzpień :popcorn: daj foto



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 17, 2011 10:43

Waqa pisze:a powiedz mi jak wygląda ten Twój trzpień
Waqa, kol. ale do kogo masz pytanie o ten trzpień/króciec do mnie?? czy kolajm115km, jak zwą tak zwą ,tego po prostu w częsciach zamiennych nie ma .. Więc każdy okresla jak uważa oska mechanizmu , króciec ,trzpień itp ..A wracając do czyszczenia jezeli czyścil szczotką zdejmując tylko ramiona , no to pytam co to za czyszczenie i co za efekt końcowy ??? Aby rozruszać zacierający sie mechanizm wycieraczek , potrzeba jest go rozebrać na czynniki pierwsze i wcale nie jest to proste . Wybijając zacierający sie króciec/ ośkę można zdewastować cały mechanizm , jego elementy są z odlewu i jak wspomniałem nie ma do tego żadnej części zamiennej poza oringiem .. Wybijałem już te oski to wiem co to znaczy :D W tym jeden sie rozlecial w kilka cześci .. koleś z forum nabył ode mnie te oski bo mial spieprzony gwint w swoim mechanizmie


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » sob gru 17, 2011 11:08

Koledzy zwał jak zwał ośka,trzpień etc. tak własnie to bylo przezemnie czyszczone smarowane według foto porady zawartej tutaj zauważcie drugą część problemu i to na tym trzeba było by się skupić.



Awatar użytkownika
Waqa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 923
Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Kontakt:

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Waqa » sob gru 17, 2011 14:20

oczywiście pytanie kierowałem do ajm115km. chciałbym zobaczyć czy przypadkiem problemem ze zwiększonym zakresem ruchu wycieraczki nie jest ścięty wieloklin na ośce, ramieniu wycieraczki . pisząc poprzedniego posta nie miałem zamiaru czepiać się nazewnictwa. Jeżeli autora, albo kogokolwiek to uraziło to sorka :pub:



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 17, 2011 14:42

ajm115km pisze:drugą część problemu i to na tym trzeba było by się skupić
Gdybyś od razu tak napisał to nikt by nie gdybał co czyściłeś itp. Odp..2 Co tu jest do skupienia , za to odpowiada przekaxnik wycieraczek 377 i manetka MFA .. Ale pisałem powyżej ze jest pełno tematów na powyższy problem tych czasówek ..

Obrazek tu jest link jak rozebrać manetkę http://www.majsterek-debesciak.pl/examp ... %20B5.html" onclick="window.open(this.href);return false; I jeszcze jedno manetka od VW Bora nie pasuje do Golfa IV


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » sob gru 17, 2011 17:19

hmm okej Rafi tylko powiedz mi czy silniczek może dlatego tak powoli hasa ze sie konczy? Coś się w nim zatarło, przepaliło?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Re: Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 17, 2011 18:16

ajm115km pisze:hmm okej Rafi tylko powiedz mi czy silniczek może dlatego tak powoli hasa ze sie konczy? Coś się w nim zatarło, przepaliło?

Raczej nie z silniczkiem będzie wszystko OK. z tego co wiele razy to naprawialiśmy to silniczka nigdy nie spalilo. Zawsze poszedł albo przekaxnik lub styki w manetce .Chociaż bylo bardzo trudno z tymi ośkami ,zatarte tak ze ręka ciężko bylo ruszyć ale zawsze silniczek bylo ok.. Podejrzewam ze ma on zabezpieczenie przed takimi przeciążeniami .Ale nigdy nie zglebialeem tego tematu na schematach


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » sob gru 17, 2011 18:31

podziękował a jaki symbol ma być tego rpzekaznika jak bym go chcial np. nie z autryjackiej wersji?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Wycieraczki przód problem.

Post autor: Rafał 21 » sob gru 17, 2011 18:41

ajm115km pisze: tego rpzekaznika jak bym go chcial np. nie z autryjackiej wersj

Wpisujesz zawsze przekaźnik wycieraczek golf 4 nie Bora Lub 377


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Wycieraczki przód problem.

Post autor: ajm115km » sob lip 28, 2012 16:21

Kolejny teamat do zamkniecia. Wycieraczka objała się dlatego ponieważ po czyszczeniu mechanizmu zamieniłem trzpienie wycieraczek lewy na prawą strone i prawy poszedł na lewą. Jeden z nich ma inny wymiar co po zamianie automatycznie powoduje brak możliwości jej wyregulowania gdy ten z prawej wycieraczki pójdzie na lewą strone zakres pracy wycieraczki jest taki jak normalnie prawej a więc zdecydowanie za długi. Co do przekaźnika owszem mialem wsadozny przekaźnik z szyby z czujnikiem deszczu automatycznie nie działa czasówka bo czujnika deszcuz nie miałem. Przekaźnik został zamieniony i nareszcie mogę cieszyć sie czasową pracą wycieraczek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości