Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

xpoznaniakx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr gru 22, 2010 00:12

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: xpoznaniakx » śr gru 07, 2011 00:48

Witam, może mi ktoś doradzić jaki gwint jest na oczku które się wkręca na przodzie do holowania?
Przymierzałem już 3 sztuki różne i żadne nie pasuje od różnych modeli VW a od golfa 3 nie mogę nigdzie dostać.
Chciałem sobie dorobić tylko potrzebuje jakieś zdjęcie poglądowe długość, wielkość oczka i rozmiar i rodzaj gwintu.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: Johnatan » śr gru 07, 2011 01:03

Długość, szerokość oczka jest obojętna, a gwint to musisz sprawdzianem sprawdzić lub gwintownikiem


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kuba_p
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw lut 17, 2011 16:44
Lokalizacja: EL...LX

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: kuba_p » czw gru 08, 2011 13:02

xpoznaniakx pisze:Przymierzałem już 3 sztuki różne i żadne nie pasuje
Coś mi się wydaje że tam jest lewy gwint . Spróbuj wkręcić odwrotnie do ruchu wskazówek zegara .



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: ssarna1 » czw gru 08, 2011 15:00

Tam na pewno jest lewy gwint :pub:

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: jhosef » czw gru 08, 2011 15:55

Ja do mk3 kupiłem z Fabii. Podejrzewam, że wszystkie mają takie same.



xpoznaniakx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr gru 22, 2010 00:12

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: xpoznaniakx » czw gru 08, 2011 16:12

Dzięki za podpowiedź, fakt lewizna jak nie wiem hehe czyli lewy gwint i wszystko w temacie, że ja na to nie wpadłem :P



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: Johnatan » czw gru 08, 2011 18:16

Nie wiem co daje lewy gwint.. ? że niby mniej podatny na zerwanie ? na uszkodzenie ? A może chwyt marketingowy " O kurcze lewy gwint ! specjalistyczny musi być lewy" hak sie nie okręca w lewo wiec nie ma sposobu dokręcania. Nie wiem :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Re: Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: ssarna1 » czw gru 08, 2011 22:54

Jak kierunek gwintu mialby miec wplyw na wytrzymalosc na zerwanie? :kac:
Po prostu jest lewy i juz, ale macie rozkmine :jezor:

Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk


MK3 ADZ->AGU

Awatar użytkownika
kuba_p
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw lut 17, 2011 16:44
Lokalizacja: EL...LX

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: kuba_p » pt gru 09, 2011 10:37

Johnatan pisze:Nie wiem co daje lewy gwint.. ?
Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: Qto » pt gru 09, 2011 12:07

kuba_p pisze:Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .
Polać temu Panu :kufel: :kufel: :kufel:

co do gwintu to kiedyś podawałem wymiar do mk4 jakby ktoś szukał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=371992" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: Johnatan » pt gru 09, 2011 22:55

kuba_p pisze:Daje to że nieda się wkręcić zwykłej śruby , haka ze ściany i tym podobnych nie homologowanych wynalazków . W normalny gwint ( prawy ) na chama mozna wkręcić wszystko co ma zbliżony wymiar bez wzgledu czy gwint będzie metryczny , stożkowy czy też calowy .
Ma za zadanie zwiększyć bezpieczeństwo holującego jak i holowanego przez niemozliwość wkręcenia byle czego .
Polać Polać Panu :pub: tego nie wiedziałem i faktycznie ROZKMINKA warta zachodu :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kuba_p
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw lut 17, 2011 16:44
Lokalizacja: EL...LX

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: kuba_p » sob gru 10, 2011 11:40

xpoznaniakx pisze:Chciałem sobie dorobić tylko potrzebuje jakieś zdjęcie poglądowe długość, wielkość oczka i rozmiar i rodzaj gwintu.
Qto pisze:co do gwintu to kiedyś podawałem wymiar do mk4 jakby ktoś szukał
Wymiar kolega podaje oczywiście w celach edukacyjnych .
Nie radzę nikomu dorabiać ucha do holowania a zwłaszcza wykonywać go z kawałka pręta zbrojeniowego :-)
Pamietajcie że nie każdą śrubę da się zastąpić ... śrubą !
Oryginalne ucho jest obliczone i wykonane ze stali o podwyższonej odporności na zrywanie , rozciąganie itp .
Więc jeśli brakuje Wam ucha to odżałujcie pare Pln i kupcie oryginał .



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: Pablo Corrado » sob gru 10, 2011 13:29

Przecież takie ucho kosztuje góra 50 pln, nie kombinuj, kup oryginał, wszystkim nam życie miłe.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Przedni wkręcany uchwyt - holowanie

Post autor: jhosef » sob gru 10, 2011 19:23

Nallegrogo tego pełno. Ja wszedłem raz do sklepu motoryzacyjnego i widzę leży haczyk do fabii. Koszt 20 zł.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości