Bora - ramki zegarów - montaż

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

baton_dk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2011 15:42

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: baton_dk » śr lis 02, 2011 22:27

Witam. Mam dosyć banalne pytanie, chciałbym zamontować sobie aluminiowe ramki zegarów do swojej Bory. Nie wyciągałem nigdy licznika jeszcze, proszę mi powiedzieć czy to dużo roboty, ewentualnie w przybliżeniu za co się zabrać?




Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: zonda » czw lis 03, 2011 00:52

Wyciągnąć licznik nietrudno, link jest. Potrzebne będą dwa torxy, rozmiaru nie znam, ale w mk4 w tapicerce są te śrubki podobne, więc jak coś już grzebałeś, to na pewno znajdziesz. Co do klejenia, to kup taki klej, żeby nie zostawiał śladów i nie upaćkaj zegarów :) Nie wiem jakie ringi chcesz kupić, ale co do JOM z aledrogo - wcale nie są tak dopasowane, jak to podają sprzedawcy - i tak trzeba kleić.



baton_dk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2011 15:42

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: baton_dk » czw lis 03, 2011 09:33

problem w tym, że większość jest firmy JOM... jakiego kleju użyć do tego?



Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: zonda » czw lis 03, 2011 10:49

Ale ja wcale nie twierdzę, że one są złe, tylko że trzeba trochę się namęczyć i przykleić. Jeszcze inna sprawa, że obudowy zegarów też nie są identyczne... Może akurat wejdzie u Ciebie na wcisk? Wystarczy jakiś przezroczysty uniwersalny klej. Przy klejeniu nakładaj go dokładnie i nie w nadmiarze, bo wylezie i będzie trzeba czyścić.



baton_dk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lip 05, 2011 15:42

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: baton_dk » czw lis 03, 2011 12:08

kropelka? :jezor:



Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: czarekcw » pt lis 04, 2011 00:20

baton_dk pisze:kropelka?
Jak nie szkoda ci licznika to lej to dziadostwo :D . Sylikon bezbarwny powinien dać radę :) .


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: iigAlisArr » pt lis 04, 2011 01:19

Przecież nawet ORI w B5 są przyklejone.
baton_dk Moim zdaniem lepiej kupić cały licznik z B5 FL łapiąc okazję i te ringi przełożyć jeśli średnica taka sama (nie wiem). Będą ORI przynajmniej.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: czarekcw » pt lis 04, 2011 01:24

Ale czy na kropleke? Swoją drogą co fabryczny montaż to montaż, kropelka zawsze może uciec na zegary i popsuć ich wygląd a sylikon zdrapiesz :) .


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: steniu4 » ndz gru 11, 2011 14:25

iigAlisArr pisze:te ringi przełożyć jeśli średnica taka sama (nie wiem). Będą ORI przynajmniej.
Nie wiem, czy ktoś to robił ale słyszałem, że po "małej" modyfikacji wchodza bez problemu... Tylko nie wiem co to za mala modyfikacja...


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Bora - ramki zegarów - montaż

Post autor: iigAlisArr » ndz gru 11, 2011 15:51

steniu4 pisze:Tylko nie wiem co to za mala modyfikacja...
Jak przymierzałem to myślę, że wystarczy zeszlifować/uciąć takie a'la ząbki na obwodzie (wpuszczane w plastik - okrąg).


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości