[all VW] Ori czy zamiennik nadkola?

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arek_z_kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 22:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

[all VW] Ori czy zamiennik nadkola?

Post autor: arek_z_kg » pn lut 21, 2011 17:20

Witam, co uważacie na temat wymiany nadkoli, po tegorocznej zimie na nadkolach zarówno z przodu jak i z tyłu na krawędziach pojawiła sie rdza, i kilka pęcherzyków;/ jesienią zaplanowałem że wiosną odświerzenie lakier na aucie, tak wiec z malowaniem nadkoli sie licze, ale czy kupić oryginalne nadkole z rozbiórki czy kupić nowe zamienniki których pełno na allegro?? jak sprawa ma sie do jakości zamienników?? dzięki za podpowiedź:)



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

[all] ori czy zamiennik

Post autor: skaktus » pn lut 21, 2011 17:28

Chodzi ci pewnie o przednie nadkola / błotniki czy jak to ludzie nazywają. Jeśli nie masz dziur to nie widzę sensu ich wymiany. Oczyścić z rdzy, podkład, lakier, konserwant i tyle. Na jedno wyjdzie.

Co do zamienników - widziałem taki, cienki jak puszka po piwie :P



arek_z_kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 22:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

[all] ori czy zamiennik

Post autor: arek_z_kg » pn lut 21, 2011 17:31

dziur nie ma, tylko te bąble i ogniska rdzy;/ tak właśnie sie domyslałem że te zamienniki to cienkie jak paier sa;/ dzięki za podpowiedź:)



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: wojteo CK » pn lut 21, 2011 21:22

Powiem Ci jak miał ostatnio mój kolega. Mianowicie kupił używany błotnik do golfa III za 50 zł i ten błotnik też nie miał dziur tylko bąble rdzy. Zaczął to szlifować żeby się rdzy pozbyć i no dziury się porobiły :D Czyli w plecy jest 50 zł i teraz zamówił wraz ze mną podróbki błotników za 72 zł sztuka i mówi że są dobre te błotniki i ich spasowanie jest bardzo dobre :) a czy są cienkie to nie wiem :) Wydaje mi się że są z takiej grubości blachy jak ori, ale nie mierzyłem grubości więc nie wiem jak jest na prawdę :) jeśli masz resztę błotników dobrą a tylko nadkola są w rdzy to tak jak mówi skaktus, albo zakup sobie cały błotnik.


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

arek_z_kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 22:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

[all] ori czy zamiennik

Post autor: arek_z_kg » pn lut 21, 2011 22:01

no właśnie tego sie obawiam, ze jak zaczne czyscic to sie dziury zrobia i bedzue pupa w krzakach. a co do nadkoli to na przód oczywiście całą część bym kupił eby nie spawać;) no z tyłem bedzie gorzej ale jakoś to sie zrobi;) dzięki za wszelie sugestie:)



Awatar użytkownika
huczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 14:27
Lokalizacja: Brudne południe
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: huczu » pn lut 21, 2011 22:02

Ja miałem zamienniki i po zimie były już lekko rude... spasować też trzeba było i ogólnie nie polecam


Moje [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3371115#3371115]MK3[/url] USA Było tak

Jest tak :

[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=413817[/url]
Cabby US

Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: wojteo CK » pn lut 21, 2011 22:04

Do tyłu też są reperaturki :) ja będę miał wstawiane z tyłu i z przodu będę miał nowe błotniki więc jak będę miał wstawione i polakierowane to Ci fotki jakieś zrobię i sobie zobaczysz jak to będzie spasowane :)


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

arek_z_kg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 22:43
Lokalizacja: Kamienna Góra

[all] ori czy zamiennik

Post autor: arek_z_kg » wt lut 22, 2011 07:19

w takim razie czekam na foto:)



Awatar użytkownika
jayson
DIESEL Inside
DIESEL Inside
Posty: 376
Rejestracja: pt sie 14, 2009 00:14
Lokalizacja: Zgorzelec / Zittau
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: jayson » pt maja 27, 2011 09:33

a co sądzicie o dolnych reparaturkach błotników? u mnie jest dół błotnika całkowicie zgnity i dwa bąble rdzy jeden na nadkolu a drugi przy antence, opłaca mi się to w ten sposób naprawić, że dół odetnę przyspawam reperaturkę, a górę normalnie zeszlifuję i zakonserwuję? czy potym ruda szybko znowu wyskoczy na wierzch?



Awatar użytkownika
wojteo CK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 16:14
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: wojteo CK » pt maja 27, 2011 12:33

Najbardziej narażone są spawy. To od nich zacznie się ruda. Dobrze zabezpiecz spawy i nie powinno być problemu. Z tym że i tak będziesz malował prawie cały błotnik więc może zastanów się nad nowym błotnikiem? Ostrzegam tylko że ze spasowaniem jest różnie. U mnie np. szczeliny z boku samochodu są ok ale szczelina między maską a błotnikiem jest za duża przy szybie przedniej w stosunku do szczeliny koło lampy.


Mój Variant Yachting ;) viewtopic.php?f=88&t=375516" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jayson
DIESEL Inside
DIESEL Inside
Posty: 376
Rejestracja: pt sie 14, 2009 00:14
Lokalizacja: Zgorzelec / Zittau
Kontakt:

[all] ori czy zamiennik

Post autor: jayson » pt maja 27, 2011 13:24

Kupiłem cały nowy zamiennik, jak go założę na auto to zobaczę jak będą sie sprawy mniemały ze spasowaniem, bo tego się najbardziej boję



red_devil25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1065
Rejestracja: wt paź 21, 2008 18:18
Lokalizacja: SRC

Re: [all VW] Ori czy zamiennik nadkola?

Post autor: red_devil25 » pt mar 30, 2012 15:08

Mi gnily te doly w blotnikach ori.Tez sie zastanawialem co robic i mialem dylemat jak wszyscy u gory piszacy.Zdecydowalem sie na ciecie ori blotnika i wstawienie reperaturek.Jest wszystko ok zrobione przez blacharza i nie ma problemow.


Był Golf mk3 1.6 & 1.8...jest Passat B5FL 2.0AZM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości