słabe ogrzewanie

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

słabe ogrzewanie

Post autor: guziolek » pn lut 28, 2011 22:04

No cena niewielka, nie wiem jaka jest skuteczność takich odkamieniaczo-udrożniaczy. Kupisz nową to będziesz miał pewność, że drożna.
Tylko tak dla pewności pompa wodna sprawna, poziom płynu odpowiedni, bo widzę że wymieniałeś termostat, to czy układ był odpowietrzony? Jeśli któreś z tych rzeczy nie działa. lub nie była robiona to wymiana nagrzewnicy nic nie da. Może najpierw po odpowietrzaj.



Awatar użytkownika
kemer85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw paź 14, 2010 19:32
Lokalizacja: Iłża

słabe ogrzewanie

Post autor: kemer85 » sob mar 05, 2011 22:31

Witam!
Odpowietrzony układ jest na pewno. Termostatu nie wymieniałem, jest dobry, silnik się grzeje do 90 stopni C. Pompę wody zmieniałem razem z całym rozrządem. Co tu gadać przewody wchodzące do nagrzewnicy są gorące a wychodzące lekko ciepławe, to musi być ona.
Kupiłem jakiś płukacz do chłodnic Prestone, każą wylać płyn, wlać go 650ml, resztę dopełnić wodą ale nie do końca tak aby szybko złapał temp, pojeździć do pełnego zagrzania, wystudzić silnik, wylać ten płukacz, następnie przelać układ wodą w celu pełnego pozbycia się go z układu (znajomy polecił jeszcze przepłukać po tym nagrzewnicę wodą z sieci wężem ale z głową delikatnie ponoć cuda to potrafi zdziałać), wlać zlany płyn , w moim przypadku jest nowy bo cały wymieniałem przed zimą, uzupełnić resztę.
Czekam na wiosnę jak się ociepli to spróbuję przepłukać jak nie pomoże to trzeba wywalać deskę rozdzielczą.


było E34 M50B20 & E34 M50B25 & E34 M60B30 & MK IV ALH teraz jest E46 M47
POZDRAWIAM!!!
kemer85

Awatar użytkownika
sasha_bor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 10, 2009 12:28
Lokalizacja: tczew

słabe ogrzewanie

Post autor: sasha_bor » wt mar 15, 2011 20:51

Podczas wymiany nagrzewnicy w mk3 uszkodziłem zaczep, który łączy dwie połowy obudowy nagrzewnicy. Mocowanie to znajduje się w części obudowy, gdzie nie występuje nagrzewnica i ma swoje miejsce u dołu obudowy. Oprócz tego ta połówka jest mocowana na dwie śruby po bokach i teraz przechodząc do sedna pytania. Czy przez złamany zaczep wystąpi nieszczelność?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości