Zamiana licznika MFA na FIS z passata oraz inne problemy

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
multilux@op.pl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt gru 22, 2009 01:17
Lokalizacja: Wałbrzych

Zamiana licznika MFA na FIS z passata oraz inne problemy

Post autor: multilux@op.pl » wt lut 01, 2011 20:45

Witam , chcialem sie dowiedziec w jaki sposob wlozyc licznik z passata b5 z tymi aluminiowymi ringami z pelnym fisem do golfa IV 1.8 turbo gti bez fisu .
Poniewaz z tego co zauwazylem licznik z passata jest wiekszy tzn.ma wieksza obudowe.Czy da sie przelozyc caly zrodek z passata do obudowy od golfa??i jak przelozyc te ringi??

Kolejne moje pytanie to jezeli w moim golfie mam dekory drewniane ale chcialbym wlozyc alumioniowe z r32 to czy musze wyciagac z ta ramke na ktorej sa przymocowane dekory czy jakos da sie je wypiac.

Chcialbym takze dokupic do auta kratki nawiewu od bory czy R32 i lampke środkowa od W8 jak pociagnac wiazke zeby podlaczyc te diody z lampki i zeby kratki byly podswietlane.??

Czy ktos moze flokowal deske rozdzielcza w swojej mk4??jaka cena ?? gdzie dobrze flokuja na dolnym-ślasku

I jeszcze jedno poszukuje kolege forumowicza ktory ma ksywke andy jest z Bouszowa gorce kolo Wałbrzycha, poniewaz zakladal mi kiedys licznik do innego golfa i mam kilka pytac do niego]

Z gory dziekuje, Pozdrawiam


Maciek

Awatar użytkownika
zonda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: wt cze 10, 2008 15:26
Lokalizacja: BI

Re: Zamiana licznika MFA na FIS z passata oraz inne problemy

Post autor: zonda » wt lut 01, 2011 21:11

multilux@op.pl pisze:Kolejne moje pytanie to jezeli w moim golfie mam dekory drewniane ale chcialbym wlozyc alumioniowe z r32 to czy musze wyciagac z ta ramke na ktorej sa przymocowane dekory czy jakos da sie je wypiac.

Chcialbym takze dokupic do auta kratki nawiewu od bory czy R32 i lampke środkowa od W8 jak pociagnac wiazke zeby podlaczyc te diody z lampki i zeby kratki byly podswietlane.??
Trzeba wyjąć cały panel, bo inaczej nie wyciągniesz bocznych listew - trzeba je podważyć i wyciągać "do góry" a u góry kokpit blokuje.

Diody z kratek podpinasz np. pod światła, kostkę radia - bierzesz miernik i patrzysz gdzie można...

Odnośnie licznika z paska, to może podpytaj autora tego tematu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... s#p4640963" onclick="window.open(this.href);return false; ?

Ogólnie, to większość było i warto przeszukać forum...



Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Zamiana licznika MFA na FIS z passata oraz inne problemy

Post autor: Pablo Corrado » śr lut 02, 2011 12:10

Co do licznika, to licznik z B5 z ringami to jest chyba od B5 FL, czyli licznik ma CAN. Odczytaj z niego numer, a znajdziesz odpowiedź na forum.
A czy da sie go włożyć do golfa 1,8 T to zależy jaki rocznik auta ( CAN ? ).
Co do obudowy, też wszystko już było napisane na Forum.


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

Zablokowany

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości