Korozja progów. Czym zaezpieczyć ?

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

viruss3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt lis 27, 2007 22:08
Lokalizacja: katowice

Korozja progów. Czym zaezpieczyć ?

Post autor: viruss3000 » ndz sty 23, 2011 17:51

Witam. Oto zdjęcie zkorodowanych progów w G4.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Czy można to zabezpieczyć lakierem który dostałem od znajomego mechanika. Czy przed polakierowaniem powinienem nakładać jakiś podkład ? Zdrapać lakier obok korodującego miejsca.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Korozja progów. Czym zaezpieczyć ?

Post autor: guziolek » ndz sty 23, 2011 18:21

Zdrapać, oczyścić z rdzy, potem szpachlą wyrównać, ewentualne wżery, podkład i lakier. Wg mnie tak to powinno wyglądać naprawienie, ewentualnie, jeśli nie zależy ci strasznie na prezencji tego miejsca, albo nie ma wżerów jeszcze, to szpachle można odpuścić, ale podkład powinien pójść jeśli ma to być w miarę skuteczna naprawa. Aha i po oczyszczeniu tego i przed malowaniami trzeba odtłuścić powierzchnię jakimś rozpuszczalnikiem dobranym do lakieru odpowiednio, żeby go nie rozpuścił :bajer:



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Korozja progów. Czym zaezpieczyć ?

Post autor: skaktus » ndz sty 23, 2011 19:44

Tak czy siak dawaj podkład. Dokładnie oczyść z rdzy. Rdzę masz z powodu uderzenia czymś w próg czy może od dołu już ci wyłazi ?



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 886
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Korozja progów. Czym zaezpieczyć ?

Post autor: Marcin TDI » wt sty 25, 2011 10:22

Zdrap papierem wszystkie miejsca gdzie jest ruda do gołego,potraktuj to odrdzewiaczem ze dwa trzy razy,odtłuść zmywaczem sylikonowym, daj podkład epoksydowy ze dwie cienkie warstwy i połóż podkład akrylowy w systemie m/m.Poczekaj aż wyschnie,oszlifuj papierem ściernym 800 na mokro,odtłuść i możesz lakierować bazą i jak baza zrobi się matowa przetrzeć ścierką antystatyczną i położyć bezbarwny.
nie polecam używania sprejów,a jak nie masz warunków żeby to zrobić oddaj do lakiernika. Ze 200zł zapłacisz i masz spokój


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości